ForumDenizi.Com

ForumDenizi.Com (https://www.forumdenizi.com/)
-   Forum Oyunları (https://www.forumdenizi.com/forum-oyunlari/)
-   -   İçindeki cümleyi söyle.. (https://www.forumdenizi.com/forum-oyunlari/3-icindeki-cumleyi-soyle.html)

Rigel 24 September 2019 21:22

Cevap: İçindeki cümleyi söyle..
 
Alıntı:

rainbow6 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 119315)
Valla film gibi olaydı. 7-8 sene olmuştur herhalde. Arkadaşın forumu vardı. Evrim üzerine bunun yalanlarını yazıyorduk. Bize avukattan yazı geldi işte silin diye. Bu yazıdan sonra daha fazla bastırdık :D. Yok raporu var vs., işte şarlatan diye. Sonra dava açtı ama benim mahkemeye düşmeden yalan oldu, o zaman tanıdığım (dost) bir avukat bunun avukatı ile iletişime geçti, ne dedi artık benden vazgeçtiler, arkadaşa sardılar haha. Neyse, sonra o da yırttı.

O yüzden bu alınınca resmen titredim zevkten hahaha :D :D.


Adamın şarlatan olduğunu dünyanın öbür ucundaki Richard Dawkins bile biliyordu, bizimkiler anlayamıyordu. İyi etmişsin. :D Bu Erotik terör örgütü muhabbetini de Fatih Altaylı'nın köşe yazısında okudum. Bir başka gazeteci böyle tanımlamış Oktar'ın olayını. Fatih'te diyor ki işte " kumpasa giden genç insanlar, ailelerinin çektikleri " falan filan. Bu adnan'ın kucağına düşecek kadar beyinsiz olana acıyasım gelmiyor. Hele hele " aileleri var yaa " diye üzülenleri hiç anlamıyorum. Bir aile bu kadar mesnetsiz davranıp, bomboş çocuklar üretebilmişse daha da çok üstlerine gidilmeli. Arkadaş bu ülkede herşey oluyorsun ama rezil olmuyorsun.

Konu nerden nereye geldi ya. Pardon. ;çrkn;

rainbow6 24 September 2019 21:26

Cevap: İçindeki cümleyi söyle..
 
Alıntı:

Rigel Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 119321)
Adamın şarlatan olduğunu dünyanın öbür ucundaki Richard Dawkins bile biliyordu, bizimkiler anlayamıyordu. İyi etmişsin. :D Bu Erotik terör örgütü muhabbetini de Fatih Altaylı'nın köşe yazısında okudum. Bir başka gazeteci böyle tanımlamış Oktar'ın olayını. Fatih'te diyor ki işte " kumpasa giden genç insanlar, ailelerinin çektikleri " falan filan. Bu adnan'ın kucağına düşecek kadar beyinsiz olana acıyasım gelmiyor. Hele hele " aileleri var yaa " diye üzülenleri hiç anlamıyorum. Bir aile bu kadar mesnetsiz davranıp, bomboş çocuklar üretebilmişse daha da çok üstlerine gidilmeli. Arkadaş bu ülkede herşey oluyorsun ama rezil olmuyorsun.

Konu nerden nereye geldi ya. Pardon. ;çrkn;

Salla forumun güzelliği de bu işte. Daldan dala atlıyorsun özgürce :D.

Valla dün bu adam, sonra fetö denen şey derken tek kelam edemezdin. Şimdi ağzına geleni diyorsun. 10 sene önce biri bunu dese idi o kişi ile biz ile taşşak geçerdik herhalde :).

Ben neyi bekliyorum biliyor musun dostum. MALUM ZİHNİYETİN bu duruma düşeceği durumu. Elbet düşecekler. zira tarik tekerrürden ibarettir :). Sırf o günü görmek için sağlıklı besleniyorum arada haha :p :D.

Rigel 24 September 2019 21:30

Cevap: İçindeki cümleyi söyle..
 
Alıntı:

rainbow6 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 119326)
Salla forumun güzelliği de bu işte. Daldan dala atlıyorsun özgürce :D.

Valla dün bu adam, sonra fetö denen şey derken tek kelam edemezdin. Şimdi ağzına geleni diyorsun. 10 sene önce biri bunu dese idi o kişi ile biz ile taşşak geçerdik herhalde :).

Ben neyi bekliyorum biliyor musun dostum. MALUM ZİHNİYETİN bu duruma düşeceği durumu. Elbet düşecekler. zira tarik tekerrürden ibarettir :). Sırf o günü görmek için sağlıklı besleniyorum arada haha :p :D.

Valla ben "malum zihniyetin" bu durumlara düşeceğini sanmıyorum ya. Erbakan'ın arabasının önüne seccade serip namaz kılanlar rezil olmadılar. Kimse demedi ki " siz nabıyorsunuz lan kıbleniz neresi ? "
malum zihniyet için de bir sorgulama getirilmeyecektir. Çünkü neden biliyor musun ? İktidara malum zihniyet harici başka bir zihniyet yerleşemeyecek. En azından önümüzdeki 20 yıl için böyle düşünüyorum. Sadece isimler değişecek, ama zihniyet aynı kalacak. Bunların rezilliklerini 3 jenerasyon sonramız belki çoğunluğu yakalayıp gün yüzüne çıkarır.

Euneirophrenia 24 September 2019 21:58

Cevap: İçindeki cümleyi söyle..
 
Alsancak havası aldık mis.

Tomris 24 September 2019 22:42

Cevap: İçindeki cümleyi söyle..
 
Bir daha karşıma çıkma.

Euneirophrenia 24 September 2019 22:56

Cevap: İçindeki cümleyi söyle..
 
Kahvenin kokusunun duvarları sardığı bir evde uyanmak istiyorum çok mu acaba?

Tomris 24 September 2019 23:13

Cevap: İçindeki cümleyi söyle..
 
1 saat 26 dk var arada nasıl olucak ;mtsz;

angie 24 September 2019 23:32

Cevap: İçindeki cümleyi söyle..
 
Sifrelerle basim dertte .d

Classiic 24 September 2019 23:43

Cevap: İçindeki cümleyi söyle..
 
Ne yesem ne yesem

Rigel 25 September 2019 00:00

Cevap: İçindeki cümleyi söyle..
 
Sıkıntı bastı iyice.


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 14:06.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.