![]() |
Cevap: İçindeki cümleyi söyle..
Niye ki , sen yazarken iyi ben yazarken hoş olmuyor ?
|
Cevap: İçindeki cümleyi söyle..
Aklı sıra tilt edecek :D
|
Cevap: İçindeki cümleyi söyle..
Kış yeniden geldi.
|
Cevap: İçindeki cümleyi söyle..
Kimseden ses yok. Kahvaltı mı hazırlasam, azıcık daha tembellik mi yapsam bilemedim.
|
Cevap: İçindeki cümleyi söyle..
Yürümeyi unutmuşuz artık.
|
Cevap: İçindeki cümleyi söyle..
Hava ne güzel yağmurlu bu hava da dışarıda olmak vardı şimdi.
|
Cevap: İçindeki cümleyi söyle..
Bu ne lan!, ilk günden dükkanı su bastı.
|
Cevap: İçindeki cümleyi söyle..
Hava da şansıma k9tü
|
Cevap: İçindeki cümleyi söyle..
İçimden genel olarak bir şey yapmak gelmiyor yaa
|
Cevap: İçindeki cümleyi söyle..
Alıntı:
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 19:54. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.