ForumDenizi.Com

ForumDenizi.Com (https://www.forumdenizi.com/)
-   Forum Oyunları (https://www.forumdenizi.com/forum-oyunlari/)
-   -   İçindeki cümleyi söyle.. (https://www.forumdenizi.com/forum-oyunlari/3-icindeki-cumleyi-soyle.html)

Gamer Queen 11 February 2018 22:52

Cevap: İçindeki cümleyi söyle..
 
Tayfun Topçu-Rengin Siyahı loopa aldım yine.
Hayırlı olsun bana ;d

Arthur 11 February 2018 22:53

Cevap: İçindeki cümleyi söyle..
 
Efsaneler ölmez sadece şekil değiştirir.

Arthuil 12 February 2018 05:25

Cevap: İçindeki cümleyi söyle..
 
Ben büyük düşünen küçük bir adamım, bunu fark ettim.

Gamer Queen 12 February 2018 21:35

Cevap: İçindeki cümleyi söyle..
 
An itibariyle çi yb yayınlandııı.

Nootka 12 February 2018 22:19

Cevap: İçindeki cümleyi söyle..
 
işte insanlığın sorunu bu bir ev,araba yada saçma sapan kanepeler ,çeşit çeşit perdeler almak için sözde daha iyi yaşam için ruhunu satmak.
İşten güçten ne için varolduğumuz konusunda bir fikrimiz bile kalmıyor öylece boşa harcıyoruz zamanımızı köle gibi çalışmak tek amacımız...

Gamer Queen 12 February 2018 22:26

Cevap: İçindeki cümleyi söyle..
 
Yorma. Beni har vurup harman savurup durma..

Nootka 12 February 2018 22:30

Cevap: İçindeki cümleyi söyle..
 
deliliğim sönüyor ve ben bir eser çıkaramadım

Qasem 12 February 2018 22:39

Cevap: İçindeki cümleyi söyle..
 
Kendimle barışık olma durumumu hep sevmişimdir...

Bilgi - İnanç - Eylem

Nootka 12 February 2018 22:42

Cevap: İçindeki cümleyi söyle..
 
Alıntı:

Qasem Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 14688)
Kendimle barışık olma durumumu hep sevmişimdir...

Bilgi - İnanç - Eylem


bir tarafının da kendinden nefret etmeyi sevseydi ortaya nasıl bir şey çıkardı sence üstad?

Qasem 12 February 2018 22:47

Cevap: İçindeki cümleyi söyle..
 
Alıntı:

Nootka Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 14689)
bir tarafının da kendinden nefret etmeyi sevseydi ortaya nasıl bir şey çıkardı sence üstad?

Onu yıllar önce yaşıyordum. Ama ozaman kendimle barışık değildim. Kendimden nefret ediyırdum. Ama eğet iksi bir bedende olsaydı çok git gelli, ama çokça asabi olan, çabuk parlayan biri olurdum...

Öfkesi aklının önüne geçen, sanırsam uzak durulması gereken biri olurdum. Çünkü olumsuz karekter çoğunlukla baskın çıkar...

İkilrmlerim çok olurdu, insablardan çabuk tiksinir onlara asla güvenmezdim :) vs vs :)

Bilgi - İnanç - Eylem


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 16:50.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.