Lütfen ama @Melodram, başkanımız oradaki arkadaşlara acil bir şey anlatmak istedi, şimdi kim merdivenlerden dolaşıp aşağıya inecekte tekrar adamları bulacakta laf anlatacak. İnsan o sürede ne diyeceğini unutur ama dimiHem böylesi göz zevkine de hitap ediyor.
Başkanımız Türkiye nin en zengin adamı da olsa, böyle ekstrem hareketleri seviyoruz biz ve bizimle sadece trabzon yarışabilir bu konuda. İş size kalsa 20 yıldır olduğu gibi boynu bükük sessizce dağılırsınız. Kazanırsan da kaybedersen de örnekte olduğu gibi büyük kazanıp kaybedeceksin![]()
Bilinmesi gereken şeyleri insanın kendisinin tatması iyidir.
-hermann hesse-