Faturalar, cari hesaplar ve şantiyeden gelen faturaları mesela ayın 10'unda geliyor. Ben 15-17 arası hazır ediyorum. Patron inatla 10'unda hazır olcak diyor. evrak eksik olsa da..Bakalım şimdi hemen başlattım faturaların yarısı burda yarın göndereyim dosyayı da görsün.
To view links or images in signatures your post count must be 0 or greater. You currently have 0 posts.

3909Beğeni(ler)













Normal