Sen Shakespeare'den bahset, bu da güzel.
Sen Shakespeare'den bahset, bu da güzel.
To view links or images in signatures your post count must be 0 or greater. You currently have 0 posts.
ya da Sonelerde mi idi ? Bu yazdığı kitaplardan ötürü biraz "şey" olduğu düşünülüyormuş. Şimdi ölmüş gitmiş adam günahını almayalım
Bende içimden diyorum adam ne aşık olmuş ya falan ama işin iç yüzünde spekülasyon çok var.
Tüm kitaplarını okudum ama yanlış hatırlamıyorsam Tempest (Fırtına) kitabından sonra biraz kafam karıştıya da Sonelerde mi idi ? Bu yazdığı kitaplardan ötürü biraz "şey" olduğu düşünülüyormuş. Şimdi ölmüş gitmiş adam günahını almayalım
Bende içimden diyorum adam ne aşık olmuş ya falan ama işin iç yüzünde spekülasyon çok var.
)

en azından nicklerimiz yazılardan ayrılsa, ben burdayım dese 