![]() |
Cevap: Karalama Defteri
Eeee büyük konuşmamak gerek...
|
Cevap: Karalama Defteri
WhaLberg üyeliği; multi üyelik tespit sistemini test etmek için oluşturduğum bir hesaptır gençler. Zaman zaman kullanıcı tarafında güvenlik testlerimi bu hesapla yapacağım. Buradan da açık açık yazalım ki, üyelerimizin de bilgisi olsun. Bazı takipçilerimiz kendileriyle karıştırmasın diye tarihe not da düşmüş de olayım. Hesabın forumda etkinliği ya da girişi olmayacaktır.
|
Cevap: Karalama Defteri
Ne güzel bulmuştum ya..
|
Cevap: Karalama Defteri
Hayat sana insafsizca
ne kadar tuzak kursa da yosun gözlerine fedaiyim yüzün gülene kadar emrindeyim |
Cevap: Karalama Defteri
Hayat ne garip yaşarken elinden tutan yok ölürken omuzlarda taşıyorlar
|
Cevap: Karalama Defteri
avuç içi kadar yürekleriniz,
türlü türlü büyük işleriniz, şanımız, şerefimiz var, sizler bana, ben sizlere acıyorum insancıklar! hanınız, apartmanınız, kulunuz, uşaklarınız, ufacık tabutlarınız var; ben sizlere acıyorum insancıklar! |
Cevap: Karalama Defteri
O derin uçurumlarda açan
Dikeni zehirli yalnız çiçek Suç olur muydu seni bir kez koklayıp ölmek |
Cevap: Karalama Defteri
Hayatın akışın abaktığımızda karşımuza şöyle bir şey çıkar ;ekmeği teknede yetişiyor zanneden nesil vasıl oldu..
Oysa, ekmek undan yapılır,un buğdaydan, buğdaysa tarlada yetişir .. Tarla mı ne? Tarla ; Bugünlerde her yerde gördüğümüz katil muteahitlerin yok ettiği mumbit topraklara tarla denir/di. |
Cevap: Karalama Defteri
Özledim. Biliyorum o da özlüyor.
|
Cevap: Karalama Defteri
Erkeklik alın yazısı olsa da, adam olmak herkese nasip olmaz!
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 16:25. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.