ForumDenizi.Com

ForumDenizi.Com (https://www.forumdenizi.com/)
-   Forum Oyunları (https://www.forumdenizi.com/forum-oyunlari/)
-   -   Karalama Defteri (https://www.forumdenizi.com/forum-oyunlari/4-karalama-defteri.html)

Süreyya 07 August 2018 01:43

Cevap: Karalama Defteri
 
Her yer bir sahne.
Ve bizlerde figuran.
Bas rollerde kim?

Beste 07 August 2018 10:14

Cevap: Karalama Defteri
 
Askin mapushane..

Dolunay 07 August 2018 15:04

Cevap: Karalama Defteri
 
Bir türkümüz vardı, şöyle başlıyor veya devam ediyor:
“Ben ahlâkın beğendim / Cemâlinde gözüm yok.”
İşte bu anlayıştan, 90 - 60 - 90’a nasıl gelindi ?
Bunu gerçekten tartışmamız gerekiyor
ibrahim tenekeci

Dolunay 07 August 2018 21:39

Cevap: Karalama Defteri
 
bir kalbiniz vardır onu tanıyınız.
bir şehir kadar kalabalıktır bazıları
bir dehliz kadar karanlıktır bazıları
konuşurlar
isterler
susarlar.

Cahit zarifoğlu

Arthuil 07 August 2018 22:07

Cevap: Karalama Defteri
 
Zaman ne garip şey.

Önce bir dost gibi giriyor insanın hayatına ; öğretiyor, olgunlaştırıyor ve adım adım büyütüyor.
Sonraları da tıpkı bir düşman gibi; unutturuyor, güçsüzleştiriyor ve öldürüyor...

Gamer Queen 08 August 2018 03:57

Cevap: Karalama Defteri
 
Uyudum uyandım ve hala aynı heyecan.:hinmlk:

Dolunay 08 August 2018 17:35

Cevap: Karalama Defteri
 
aynı nakarat ...

Arthur 09 August 2018 12:30

Cevap: Karalama Defteri
 
İnsanlar hep mutlu biliyor beni içimde ki acıyı bilmedikleri için
boşuna demezlermiş insan oğlu hep içine atar atar sonra hastalanır ..
Şuan ki psikolojim tam o yönde gülüp eğleniyorum ama hiç keyifim yok ve bunu bilen sadece bir kişi var istediğim kadar gülsemde gülebilsem'de mutsuzum ben öyle maksat insanlar üzülmesin diye gülüp eğleniyorum işte

Arthuil 09 August 2018 12:38

Cevap: Karalama Defteri
 
Alıntı:

Gimenez Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 38308)
İnsanlar hep mutlu biliyor beni içimde ki acıyı bilmedikleri için
boşuna demezlermiş insan oğlu hep içine atar atar sonra hastalanır ..
Şuan ki psikolojim tam o yönde gülüp eğleniyorum ama hiç keyifim yok ve bunu bilen sadece bir kişi var istediğim kadar gülsemde gülebilsem'de mutsuzum ben öyle maksat insanlar üzülmesin diye gülüp eğleniyorum işte

Tamam Adriana ile aranı yapacağım, üzülme artık. ;sanane;

Dolunay 09 August 2018 12:41

Cevap: Karalama Defteri
 
Alıntı:

Arthuil Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 38312)
Tamam Adriana ile aranı yapacağım, üzülme artık. ;sanane;

sesli güldüm direk :)))


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 18:21.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.