![]() |
Cevap: Karalama Defteri
Her yer bir sahne.
Ve bizlerde figuran. Bas rollerde kim? |
Cevap: Karalama Defteri
Askin mapushane..
|
Cevap: Karalama Defteri
Bir türkümüz vardı, şöyle başlıyor veya devam ediyor:
“Ben ahlâkın beğendim / Cemâlinde gözüm yok.” İşte bu anlayıştan, 90 - 60 - 90’a nasıl gelindi ? Bunu gerçekten tartışmamız gerekiyor ibrahim tenekeci |
Cevap: Karalama Defteri
bir kalbiniz vardır onu tanıyınız.
bir şehir kadar kalabalıktır bazıları bir dehliz kadar karanlıktır bazıları konuşurlar isterler susarlar. Cahit zarifoğlu |
Cevap: Karalama Defteri
Zaman ne garip şey.
Önce bir dost gibi giriyor insanın hayatına ; öğretiyor, olgunlaştırıyor ve adım adım büyütüyor. Sonraları da tıpkı bir düşman gibi; unutturuyor, güçsüzleştiriyor ve öldürüyor... |
Cevap: Karalama Defteri
Uyudum uyandım ve hala aynı heyecan.:hinmlk:
|
Cevap: Karalama Defteri
aynı nakarat ...
|
Cevap: Karalama Defteri
İnsanlar hep mutlu biliyor beni içimde ki acıyı bilmedikleri için
boşuna demezlermiş insan oğlu hep içine atar atar sonra hastalanır .. Şuan ki psikolojim tam o yönde gülüp eğleniyorum ama hiç keyifim yok ve bunu bilen sadece bir kişi var istediğim kadar gülsemde gülebilsem'de mutsuzum ben öyle maksat insanlar üzülmesin diye gülüp eğleniyorum işte |
Cevap: Karalama Defteri
Alıntı:
|
Cevap: Karalama Defteri
Alıntı:
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 18:21. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.