![]() |
Cevap: Şu an ne yapıyorsun?
Temizlik..
|
Cevap: Şu an ne yapıyorsun?
Çukur https://uploads.tapatalk-cdn.com/202...238e800a80.jpg
SM-A505F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi |
Cevap: Şu an ne yapıyorsun?
Annemin hiçbir şey yemiyorsun baskısı üzerine,
Kabak çekirdeği çitliyorum. :/ |
Cevap: Şu an ne yapıyorsun?
Kulaklikla müzik dinliyorum,kahve iciyorum
|
Cevap: Şu an ne yapıyorsun?
Kahvaltı yapıyorum ve karı hafiften yağışını izliyorum
|
Cevap: Şu an ne yapıyorsun?
İş elbiseleri bana bende onlara bakıyorum şuan
Cesaretimi toplasam uzerimi değişecem. SM-A505F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi |
Cevap: Şu an ne yapıyorsun?
Çay içiyorum. İçim ısınsın işe başlayacağım.
|
Cevap: Şu an ne yapıyorsun?
Telden bazı evraklara bakıyorum onay almışmı diye
|
Cevap: Şu an ne yapıyorsun?
Kahve yaptım içiyorum.
|
Cevap: Şu an ne yapıyorsun?
Hazırlanıyorum çıkmak için
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 16:35. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.