![]() |
Cevap: Fark Ettim de;?
Yıl 2019 olmuşken, gördüğüm forumlar arası ego kavgaları artık baymaya başladı. Yaşlanıyor muyum ne?
|
Cevap: Fark Ettim de;?
Odada tek olmayı istiyorum.
|
Cevap: Fark Ettim de;?
herkes gider ...
|
Cevap: Fark Ettim de;?
Fark ettim de pm atamiyorum, @Regex diger yere bi' bakar misin? |
Cevap: Fark Ettim de;?
Alıntı:
Mesaj 25, yolun yarısı eder. - Cahit Sıtkı :D |
Cevap: Fark Ettim de;?
Ne çok anı biriktirmişiz burda...
|
Cevap: Fark Ettim de;?
Fark ettim de forumlara ara verince insan özlüyor mus ...
|
Cevap: Fark Ettim de;?
Farkettim de; geçen zaman içimin sesini değiştirmemiş o hep aynıymış şimdiki zaman da anladım ..
|
Cevap: Fark Ettim de;?
Yollar uzadıkça bıkkınlık veriyor
|
Cevap: Fark Ettim de;?
@Euneirophrenia yok...
Kahve bırakayımda kelsin iki lafın beline vuralım. Özletme kendini https://uploads.tapatalk-cdn.com/201...c599f55cdd.jpg |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 16:17. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.