![]() |
Cevap: Fark Ettim de;?
salgın bitince tosun olucam :D
|
Cevap: Fark Ettim de;?
Kişiye göre..
|
Cevap: Fark Ettim de;?
Profilim de müziksiz kaldı, umarım düzelir :D
|
Cevap: Fark Ettim de;?
Seyfo dayı misali her gün maden suyuna sardım iyice..
|
Cevap: Fark Ettim de;?
Yarından sonra haber gelir.
|
Cevap: Fark Ettim de;?
Valla çok enteresan. :D
|
Cevap: Fark Ettim de;?
Fark ettim de Yaylar ile Boğalar anlaşamaz diyorlardı. Arada uyuz etse de ,gayette iyiyiz yani :)
|
Cevap: Fark Ettim de;?
Takıntılı cıktı
|
Cevap: Fark Ettim de;?
Hevesim kalmamış hiçbir şeye..
|
Cevap: Fark Ettim de;?
Farkedemediğim şeyler var.
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 14:59. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.