![]() |
Cevap: Foruma Her Girdiğinde Yaz
Ne Düşünüyorsun? : Çok şey.
Ne Dinliyorsun? : Mavi Sakal - Çektir Git Ne Hissediyorsun? : Karışık Ne yiyorsun? : - Ne İciyorsun? : - Kiminle Chat ? : - Kac Saattir Nettesin? : Yarım saat olmuştur. Netten Sonra Ne Yapacaksin? : Yemek. |
Cevap: Foruma Her Girdiğinde Yaz
Ne Düşünüyorsun: Uzun bir yolculuk yapmayı.
Ne Dinliyorsun: Darktranquillity - Hours passed in exile Ne Hissediyorsun: Boşluk Ne yiyorsun: - Ne İciyorsun: Kahve Kiminle Chat: - Kac Saattir Nettesin: 1 Netten Sonra Ne Yapacaksın: Bir fincan daha kahve alacağım. |
Cevap: Foruma Her Girdiğinde Yaz
Ne Düşünüyorsun?
Şarkılar olmasa delirirdim. Ne Dinliyorsun? Jehan Barbur-Öylesine Ne Hissediyorsun? Huzur Ne yiyorsun? - Ne İciyorsun? - Kiminle Chat ? - Kac Saattir Nettesin? - Netten Sonra Ne Yapacaksin? Meditasyon ve uyku. ;yuhumgelir; |
Cevap: Foruma Her Girdiğinde Yaz
Kaybolan yillarimi
hicbirsey öfke hicbirsey cay hickimseyle 2 dakikadir uyucam |
Cevap: Foruma Her Girdiğinde Yaz
Ne Düşünüyorsun?
Hayat çok farklı. Koca bir deniz sanki. Yüzmeyi bilmezken yeri geliyor başka boğulan sevdiklerimize yanıyoruz.. Ne Dinliyorsun? Ferhat Tunç- Sevmek bir eylemdir. Ne Hissediyorsun? Derinlerde. Ne yiyorsun? - Ne İciyorsun? - Kiminle Chat ? - Kac Saattir Nettesin? Bilmiyorum. Netten Sonra Ne Yapacaksin? Bugün sabaha kadar aklıma ne eserse yapacağım. |
Cevap: Foruma Her Girdiğinde Yaz
Zehra
Feyza Sare Hayrünnisa Piraye Meryem Nedense bu isimler çok hoşuma gidiyor ilerde eğer bir kızım olursa bu isimlerden birini koymayı düşünüyorum tabi eğer annesi yoluma taş koymazsa :hıh: Yabancılarda en çok hoşuma giden isim ise "Ava" ibranice'de "Hayat" demekmiş zaten ibrani kökenli isimler hep ilgimi çekmiştir bununda nedenini bilmiyorum sormayın :) Ek: Lila'da gece demekmiş ibranicede acaba okunuşu nasıl internette bazı telaffuz sitelerinde arattım bulamadım Abigail'de "Babam neşemdir" demekmiş.Tevrat’ta Kral Davut’un eşlerinden biri olarak geçiyormuş. |
Cevap: Foruma Her Girdiğinde Yaz
Ne Düşünüyorsun? : Uyumayı
Ne Dinliyorsun? : Oğuzhan Koç - Çat Kapı Ne Hissediyorsun? : hiçbirşey Ne yiyorsun? : - Ne İciyorsun? : - kahve Kiminle Chat ? : - kimseyle Kac Saattir Nettesin? : 1 saat olmuştur. Netten Sonra Ne Yapacaksin? : Uyuyacağım. |
Cevap: Foruma Her Girdiğinde Yaz
Ne Düşünüyorsun?
Yatak çekiyor ama artık kalkmam lazım. Ne Dinliyorsun? Şu an Ağustos böceği yani buranın deyişiyle cırlavuk ötüyo. ;s onu. Ne Hissediyorsun? Huzur. Ne yiyorsun? Kafayı. Ne İciyorsun? - Kiminle Chat ? @Regeximle. Kac Saattir Nettesin? Bilmem.Bir saatten fazla oldu. Netten Sonra Ne Yapacaksin? Kahvaltı. |
Cevap: Foruma Her Girdiğinde Yaz
- Ne düşünüyorsun?
Yazacağım dilekçeleri. - Ne dinliyorsun? Özlem Tekin - Kimse Bilmez - Ne hissediyorsun? Huzur. - Ne yiyorsun? * - Ne içiyorsun? Nescafe. - Kiminle chat? @extremist'imle, kahvaltıya gitti. ^^ - Kaç saattir nettesin? 2 saat. Ara ara bakıyorum. - Netten sonra ne yapacaksın? Çalışıyorum zaten, toplantıda gelen işlerle ilgileneceğim. |
Cevap: Foruma Her Girdiğinde Yaz
Ne Düşünüyorsun? : İşte ki evrakları düzenlemeyi
Ne Dinliyorsun? : Kubilay Aka feat. Hayko Cepkin - GAMZENDEKİ ÇUKUR Ne Hissediyorsun? : Keyifli Ne yiyorsun? : - Hiçbirşey Ne İciyorsun? : - Kahve Kiminle Chat ? : - Kimseyle Kac Saattir Nettesin? : 2/3 saat Netten Sonra Ne Yapacaksin? : Eve gideceğim |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 16:26. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.