ForumDenizi.Com

ForumDenizi.Com (https://www.forumdenizi.com/)
-   Forum Oyunları (https://www.forumdenizi.com/forum-oyunlari/)
-   -   Foruma Her Girdiğinde Yaz (https://www.forumdenizi.com/forum-oyunlari/668-foruma-her-girdiginde-yaz.html)

Başak 15 February 2018 15:45

Cevap: Foruma Her Girdiğinde Yaz
 
Ne Düşünüyorsun? : Çok şey.
Ne Dinliyorsun? : Mavi Sakal - Çektir Git
Ne Hissediyorsun? : Karışık
Ne yiyorsun? : -
Ne İciyorsun? : -
Kiminle Chat ? : -
Kac Saattir Nettesin? : Yarım saat olmuştur.
Netten Sonra Ne Yapacaksin? : Yemek.

Arthuil 23 February 2018 18:25

Cevap: Foruma Her Girdiğinde Yaz
 
Ne Düşünüyorsun: Uzun bir yolculuk yapmayı.
Ne Dinliyorsun: Darktranquillity - Hours passed in exile
Ne Hissediyorsun: Boşluk
Ne yiyorsun: -
Ne İciyorsun: Kahve
Kiminle Chat: -
Kac Saattir Nettesin: 1
Netten Sonra Ne Yapacaksın: Bir fincan daha kahve alacağım.

Gamer Queen 23 February 2018 21:33

Cevap: Foruma Her Girdiğinde Yaz
 
Ne Düşünüyorsun?
Şarkılar olmasa delirirdim.
Ne Dinliyorsun?
Jehan Barbur-Öylesine
Ne Hissediyorsun?
Huzur
Ne yiyorsun?
-
Ne İciyorsun?
-
Kiminle Chat ?
-
Kac Saattir Nettesin?
-
Netten Sonra Ne Yapacaksin?
Meditasyon ve uyku. ;yuhumgelir;

Güz 26 February 2018 21:24

Cevap: Foruma Her Girdiğinde Yaz
 
Kaybolan yillarimi
hicbirsey
öfke
hicbirsey



cay

hickimseyle

2 dakikadir

uyucam

Gamer Queen 09 March 2018 23:08

Cevap: Foruma Her Girdiğinde Yaz
 
Ne Düşünüyorsun?
Hayat çok farklı. Koca bir deniz sanki.
Yüzmeyi bilmezken yeri geliyor başka boğulan sevdiklerimize yanıyoruz..

Ne Dinliyorsun?
Ferhat Tunç- Sevmek bir eylemdir.
Ne Hissediyorsun?
Derinlerde.
Ne yiyorsun?
-
Ne İciyorsun?
-
Kiminle Chat ?
-
Kac Saattir Nettesin?
Bilmiyorum.
Netten Sonra Ne Yapacaksin?
Bugün sabaha kadar aklıma ne eserse yapacağım.

maviakrep 25 April 2018 19:24

Cevap: Foruma Her Girdiğinde Yaz
 
Zehra
Feyza
Sare
Hayrünnisa
Piraye
Meryem

Nedense bu isimler çok hoşuma gidiyor ilerde eğer bir kızım olursa bu isimlerden birini koymayı düşünüyorum tabi eğer annesi yoluma taş koymazsa :hıh:

Yabancılarda en çok hoşuma giden isim ise "Ava" ibranice'de "Hayat" demekmiş zaten ibrani kökenli isimler hep ilgimi çekmiştir bununda nedenini bilmiyorum sormayın :)

Ek:
Lila'da gece demekmiş ibranicede acaba okunuşu nasıl internette bazı telaffuz sitelerinde arattım bulamadım
Abigail'de "Babam neşemdir" demekmiş.Tevrat’ta Kral Davut’un eşlerinden biri olarak geçiyormuş.

Arthur 16 July 2018 00:29

Cevap: Foruma Her Girdiğinde Yaz
 
Ne Düşünüyorsun? : Uyumayı
Ne Dinliyorsun? : Oğuzhan Koç - Çat Kapı
Ne Hissediyorsun? : hiçbirşey
Ne yiyorsun? : -
Ne İciyorsun? : - kahve
Kiminle Chat ? : - kimseyle
Kac Saattir Nettesin? : 1 saat olmuştur.
Netten Sonra Ne Yapacaksin? : Uyuyacağım.

Gamer Queen 18 July 2018 11:09

Cevap: Foruma Her Girdiğinde Yaz
 
Ne Düşünüyorsun?
Yatak çekiyor ama artık kalkmam lazım.
Ne Dinliyorsun?
Şu an Ağustos böceği yani buranın deyişiyle cırlavuk ötüyo. ;s onu.
Ne Hissediyorsun?
Huzur.
Ne yiyorsun?
Kafayı.
Ne İciyorsun?
-
Kiminle Chat ?
@Regeximle.
Kac Saattir Nettesin?
Bilmem.Bir saatten fazla oldu.
Netten Sonra Ne Yapacaksin?
Kahvaltı.

Regex 18 July 2018 11:59

Cevap: Foruma Her Girdiğinde Yaz
 
- Ne düşünüyorsun?
Yazacağım dilekçeleri.

- Ne dinliyorsun?
Özlem Tekin - Kimse Bilmez

- Ne hissediyorsun?
Huzur.

- Ne yiyorsun?
*

- Ne içiyorsun?
Nescafe.

- Kiminle chat?
@extremist'imle, kahvaltıya gitti. ^^

- Kaç saattir nettesin?
2 saat. Ara ara bakıyorum.

- Netten sonra ne yapacaksın?
Çalışıyorum zaten, toplantıda gelen işlerle ilgileneceğim.

Arthur 19 July 2018 16:19

Cevap: Foruma Her Girdiğinde Yaz
 
Ne Düşünüyorsun? : İşte ki evrakları düzenlemeyi
Ne Dinliyorsun? : Kubilay Aka feat. Hayko Cepkin - GAMZENDEKİ ÇUKUR
Ne Hissediyorsun? : Keyifli
Ne yiyorsun? : - Hiçbirşey
Ne İciyorsun? : - Kahve
Kiminle Chat ? : - Kimseyle
Kac Saattir Nettesin? : 2/3 saat
Netten Sonra Ne Yapacaksin? : Eve gideceğim


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 16:26.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.