![]() |
Cevap: Tuttu Tutmadı ..
Tuttuya yakın :p
Şu an bir şeyler yemek istiyorsun? |
Cevap: Tuttu Tutmadı ..
Tutmadı
Arada keşke yine Behzat Ç. çekselerde izlesek dediğin oluyor? |
Cevap: Tuttu Tutmadı ..
Tutmadı, çekimlerine hep denk geldiğim, karakol olarak okulumu kullandıkları halde hiç izlemedim. Hem de Erdal beye aşırı hayranım :(
Şu an Pilli Bebek dinlemek istedin dimi @Echoes? Direkt sana soruyorum :p |
Cevap: Tuttu Tutmadı ..
Tuttu :D Ama hangisini dinlesem acaba? Fotoğraf mı olsun yoksa senden mi gelir.
En son kahve içtin? Edit: Ne yazmışım öyle ya, düzelttim. |
Cevap: Tuttu Tutmadı ..
Fotoğraf olur, Olsun olur, Kızım olur ama ben şu an Siyah Beyaz açtım, neşteri aldım elime :p
Bu arada soruna tutmadı diyorum, neden? Çünkü en büyük Fenerbahçe falan sormuş olursun, boş yere tuttu demeyelim. En büyük Galatasaray da demiş olabilirsin ama dillendirmen zor olur, o yüzden tutmadı derim mis gibi. :D Çok düşündüm :( Leyla ile Mecnun'u izlemişsindir? Edit: @Echoes bey neden edit yapıyorsunuz şimdi, o kadar yazmışım hiç mi acımanız yok :p En son kahve içtim bu tuttu tamam. |
Cevap: Tuttu Tutmadı ..
Yani tam değil ama yarım tuttu yani yarım yamalak izledim. Sormayı beceremediğim soruya doğru cevap vermişsin tebrikler.
Tuzlu yiyecekleri daha çok seviyorsun? |
Cevap: Tuttu Tutmadı ..
Tutmadı.
Kendini kandırıyorsun ? |
Cevap: Tuttu Tutmadı ..
Hayır. Realistim.
Yorgun hissediyorsun? |
Cevap: Tuttu Tutmadı ..
Alıntı:
Dünyayı gezmek istiyorsun? |
Cevap: Tuttu Tutmadı ..
Tuttu.
Sabırlı birisindir. |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 02:31. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.