![]() |
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Zamanında kedi beslemiştim. Evde doğurdu, ev Kalahari'ye döndü bir an :D.
Yavrulardan ikisi fırlama ötesi idi. Bir tanesi tam da burada bahsedilen, uslu, put gibi duran, biblo gibi bir şeydi. Öyle bir köşede durur, saatlerde etrafa bakardı :D. Kediler iyidir ya. İnsanlar yüzüne hayvancağızlar hırçın oluyor işte. :/ |
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
Alıntı:
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Kedilerin insannın duygularını anladığı anlaşılmıştı. Yani sizin hasta olmanız, mutsuz olmanız vs. gibi konuları hissediyorlarmış. Ve bir kedi sahibi dışında sadece bir kaç kişi bağ kurar ve onlar dışındakileri pek iplemezmiş :).
Köpeklerde süper canlı, hayvanları her türlü severim ama kedi bir başka ya. Kişiliği var keretaların. Canı istemeyince döner dötünü, takmaz sizi haha :D. |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 20:37. |
|
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.