ForumDenizi.Com

ForumDenizi.Com (https://www.forumdenizi.com/)
-   Forum Oyunları (https://www.forumdenizi.com/forum-oyunlari/)
-   -   Son Mesaj Kimde ? (https://www.forumdenizi.com/forum-oyunlari/75-son-mesaj-kimde.html)

Gece 23 August 2019 01:27

Cevap: Son Mesaj Kimde ?
 
Alıntı:

Zoe Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 97948)
Minnak bekliyordum böyle koccemen bir kedim oldu :D

.)) Hemi de kocaman ve de tatlı .p kara kedileri severim.p

rainbow6 23 August 2019 01:27

Cevap: Son Mesaj Kimde ?
 
Zamanında kedi beslemiştim. Evde doğurdu, ev Kalahari'ye döndü bir an :D.
Yavrulardan ikisi fırlama ötesi idi. Bir tanesi tam da burada bahsedilen, uslu, put gibi duran, biblo gibi bir şeydi. Öyle bir köşede durur, saatlerde etrafa bakardı :D.


Kediler iyidir ya. İnsanlar yüzüne hayvancağızlar hırçın oluyor işte. :/

Melodram 23 August 2019 01:29

Cevap: Son Mesaj Kimde ?
 
Alıntı:

Zoe Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 97951)
Böyle durup durup pilelerime dalıyorlar bir sakin daa :D

Beniim kuzenimin bir kedisi var onunla aynı yerde durabilen her kediyle durur :p

Gece 23 August 2019 01:33

Cevap: Son Mesaj Kimde ?
 
Alıntı:

Melodram Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 97955)


Beniim kuzenimin bir kedisi var onunla aynı yerde durabilen her kediyle durur :p

O nasıl bir kedi öyle anlamadim

Melodram 23 August 2019 01:35

Cevap: Son Mesaj Kimde ?
 
Alıntı:

Gece Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 97958)


O nasıl bir kedi öyle anlamadim

En son kuzenimin kuzenine bir saldırmış, kız başından ayak tırnağına kadar yara bere, her yeri kan içinde :D Muhtemelen kedi diye aldılar ama yavru kaplan falan :p Yıllardır otorite kedide, istemediğini eve bile sokmuyor.

Gece 23 August 2019 01:36

Cevap: Son Mesaj Kimde ?
 
Alıntı:

Melodram Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 97961)


En son kuzenimin kuzenine bir saldırmış, kız başından ayak tırnağına kadar yara bere, her yeri kan içinde :D Muhtemelen kedi diye aldılar ama yavru kaplan falan :p Yıllardır otorite kedide, istemediğini eve bile sokmuyor.

Aman ne güzel kediymis .)) Tam lider yani

Melodram 23 August 2019 01:39

Cevap: Son Mesaj Kimde ?
 
Alıntı:

rainbow6 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 97954)
Zamanında kedi beslemiştim. Evde doğurdu, ev Kalahari'ye döndü bir an :D.
Yavrulardan ikisi fırlama ötesi idi. Bir tanesi tam da burada bahsedilen, uslu, put gibi duran, biblo gibi bir şeydi. Öyle bir köşede durur, saatlerde etrafa bakardı :D.


Kediler iyidir ya. İnsanlar yüzüne hayvancağızlar hırçın oluyor işte. :/

Ben o canavar kediyle 1.5 ay yazlıkta kalmıştım, ondan korunmak için evde olduğumuz her gün 9'da uyurdum :D Yeter ki bulaşmasın diye ama bana aşık muhtemelen, kuzenim ve ailesi dışında bir tek beni seviyor, seviniyorum tabii buna... :p

Alıntı:

Gece Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 97963)


Aman ne güzel kediymis .)) Tam lider yani

Eve girerken her hayvan gibi koklama operasyonu yapıyor, şöyle bi süzüyor seni, olumsuz bir enerji aldıysa patiliyor ya da zıplayıp kapıveriyor :D

Gece 23 August 2019 01:43

Cevap: Son Mesaj Kimde ?
 
Alıntı:

Melodram Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 97965)

Ben o canavar kediyle 1.5 ay yazlıkta kalmıştım, ondan korunmak için evde olduğumuz her gün 9'da uyurdum :D Yeter ki bulaşmasın diye ama bana aşık muhtemelen, kuzenim ve ailesi dışında bir tek beni seviyor, seviniyorum tabii buna... :p


Eve girerken her hayvan gibi koklama operasyonu yapıyor, şöyle bi süzüyor seni, olumsuz bir enerji aldıysa patiliyor ya da zıplayıp kapıveriyor :D

Onların hissiyatları kuvvetli oluyor ya iyi seciyorlar bana göre. )) negatif enerji yaymamak gerek. dd pati izi de pek acır bir kere tırmıklandim bilirim.dd çok sıkınca kediyi geçirmişti. )) yumusacik oluyor oynamamak elde deil

Melodram 23 August 2019 01:45

Cevap: Son Mesaj Kimde ?
 
Alıntı:

Gece Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 97970)

Onların hissiyatları kuvvetli oluyor ya iyi seciyorlar bana göre. )) negatif enerji yaymamak gerek. dd pati izi de pek acır bir kere tırmıklandim bilirim.dd çok sıkınca kediyi geçirmişti. )) yumusacik oluyor oynamamak elde deil

Kesinlikle çok farklı hisleri var, beni sevmesini benim içimdeki sevgiyi görmesine bağlıyorum. Onu da anlıyor yani, illa seviyorum diye yapışmasan da oluyor :p Bak yine özledim o yavruyu çok tatlıydı :(

rainbow6 23 August 2019 01:49

Cevap: Son Mesaj Kimde ?
 
Kedilerin insannın duygularını anladığı anlaşılmıştı. Yani sizin hasta olmanız, mutsuz olmanız vs. gibi konuları hissediyorlarmış. Ve bir kedi sahibi dışında sadece bir kaç kişi bağ kurar ve onlar dışındakileri pek iplemezmiş :).


Köpeklerde süper canlı, hayvanları her türlü severim ama kedi bir başka ya. Kişiliği var keretaların. Canı istemeyince döner dötünü, takmaz sizi haha :D.


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 20:37.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.