![]() |
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
yeni nesle bırakmak lazım bazen öyle değil mi |
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
O zaman benim de geldiğim gibi gitmem lazım :D |
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
senin niye geldiğin gibi gitmen gerekiyormuş yok öyle birşey yıllar sonra mesajı devredeceğim birisi gelmiş bu fırsatı kaçıramam lütfen :) |
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
Yeni nesile fırsat verirsek eski nesil olarak gitmem gerekir düşüncesiyle dedim onu :D Devir işlerine hiç sokma beni :D bu konuya bir girdin mi çıkamıyorsun :) Hatta bu konunun önüne tehlike uyarısı olarak not eklemek lazım bağımlılık yapabilir diye :D |
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
neyse güzel olmuş kal burada ben geldiğimde gözlerim senin arar bak :) bulamassam eti karam gurmeyi tek başıma gömerim :D şaka bi yana son mesaj oyunu candır diyeyim ben en iyisi |
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
Yine de biz son mesajı yakalamaya çalışalım :) |
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
aynen sen kaptırmamaya çalış yinede :) |
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 08:09. |
|
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.