![]() |
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
Genelde ne kadar yorgun olsam da yemek yapıyorum:)) Bazı günler es geçtiğim , dışarıdan söylediğim de oluyor ama.:hıh: |
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
Kadını her gün mutfakta yemek yapma etiketiyle özdeşleştirmek ne kadar doğru? Anne de olsa birey değil mi? Alırım çocuklarımı dışarıda yerim. Evime söylerim. Önemli olan kadının da seçim hakları olduğunu unutmamak:)) |
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
Sen yap, ben tatlıyı yaparım, @Asrevya'da çayı demler, güçler birliğinden faydalanarak mis gibi bir menü çıkarırız, olmaz mı? |
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Aynı adam bir defa: Bilimsel ve kültürel değerlerin çatışmasını içinde yaşadığını ve doğu batı kültür ekseninde kaybolup ne yapacağını bilemediğini de söylemişti. :p Ama tabi sen yoktun.
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
İşte ben yokken kimse söylememiş bunu sana, iyi ki gelmişim :D |
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
Baksana senin gibi özel bir insan yetiştirmiş. Saygıyla. Alıntı:
Her daim çayınız hazır ve nazır olur. İşbölümü en güzeli. |
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
Alıntı:
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Son posta talibim :p
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
Alıntı:
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
@Renksiz bey karikatürlerinize güldük diye ne o hemen son mesajımıza talip olmalar falan :D Son mesaja kızım muamelesi yapmak... kaçıncı seviye bu Melocum? |
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
Alıntı:
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
Tamam sen onun motoru al bende kendime bir tane Yamaha alacağım Yzf R25 ya da Kawasaki Ninja 300 ABS KRT mi alsam hala kararsizim ama gezeriz beraber :p |
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
Hiç motor kullanmadım tabii, hatta binmedim bile :p Klasik bir ben olarak kesin yüreğim hoplar. |
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 21:16. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.