![]() |
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
@Hesnâ ile her an müttefik olabiliriz hacı bence tırsmalısın sankim ))
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
@eFuL!m Ile bende olabilir baskasina vermeyiz(:
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Yürüyün gidin çoluk çocukla uğraşın. Yemek lazum, herifler eve gelecek.
Kovarlar sizi sonra dert dinlemeyelim burda |
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Nuh Asaf özlemiştir seni hadi git sen biraz ona Türk güreşi öğret )))
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
Alıntı:
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
buralarda ortaklar vardı meloyla sürekli rock dinleyen bi arkadaş nerdeler onlar
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
Olmaz hayatta :) Ona tğrk gğeeşi değil Thay box öğretecem sizi dövsün :) |
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Onlarda gelşr işleri vardır buralardalar
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Hesna enilte bey tejstilde ne iş yapar. Bende mağaza kurmayı planlıykrum alt yapı neredeyse hazır.
Belki baktın enişte beyle çalıştık |
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
Bu arada mesaj bende |
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Çoraptır o başa örülenden p))
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Ama benim mesaj
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Benim o
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Bende :D
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
bende
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Vay vay vay pusudalar hı..
Çekilin lütfen... |
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Cix benim
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Hadi alayım.
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
E hadi )
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Benim benim benim
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıyorum, aldım.
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Bende
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Bende
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Pardon bir müsade ediniz ..
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
bende
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Benim
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
bende
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Benim...
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Kimdeymis )
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Tabiki bende
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
bende
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Benim yane
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Benlikten hoşlanmam bizimmm ))
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Paylaşmam mesajımı hıh :)
O benim... Kiralık... |
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
bende
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Nickler mi değişti yeni gelenler mi oldu ne oluyor burada bilmiyorum ama bildiğim tek bir şey var; yokluğumda bile son mesajda adımın olduğu. Çünkü efsaneler böyledir ahah. Arthuil ile bir hayır işine girdik, haliyle son mesajı sizlere bıraktık ama adımızı yaşattığınız için hepinize kalp. @Regex @Hesnâ @Asi ve Mavi sevgiler
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Bende
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
bende
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 19:59. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.