ForumDenizi.Com

ForumDenizi.Com (https://www.forumdenizi.com/)
-   Forum Oyunları (https://www.forumdenizi.com/forum-oyunlari/)
-   -   Son Mesaj Kimde ? (https://www.forumdenizi.com/forum-oyunlari/75-son-mesaj-kimde.html)

Arthuil 08 December 2018 00:49

Cevap: Son Mesaj Kimde ?
 
Alıntı:

Asrevya Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 55750)
Efendim şu an son mesaj kimde?;zuha;
Onu görebiliyor musunuz?;nnj;

Hmm... bende sanırım ;sanane;

Asrevya 08 December 2018 01:07

Cevap: Son Mesaj Kimde ?
 
Alıntı:

Arthuil Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 55751)
Hmm... bende sanırım ;sanane;

Nayır, nolamaz.
Alındı ki:))

Arthuil 08 December 2018 01:18

Cevap: Son Mesaj Kimde ?
 
Alıntı:

Asrevya Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 55757)
Nayır, nolamaz.
Alındı ki:))

Birilerinin göz doktoru ile randevusu var anlaşılan :p

Asrevya 08 December 2018 01:30

Cevap: Son Mesaj Kimde ?
 
Alıntı:

Arthuil Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 55760)
Birilerinin göz doktoru ile randevusu var anlaşılan :p

Kimin acaba:))

Arthuil 08 December 2018 01:33

Cevap: Son Mesaj Kimde ?
 
Alıntı:

Asrevya Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 55765)
Kimin acaba:))

:rolleyes: Obur bir felsefecinin olabilir. :p

Asrevya 08 December 2018 01:38

Cevap: Son Mesaj Kimde ?
 
Alıntı:

Arthuil Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 55766)
:rolleyes: Obur bir felsefecinin olabilir. :p

Vay vay vay:))

Melodram 08 December 2018 01:42

Cevap: Son Mesaj Kimde ?
 
Alıntı:

Arthuil Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 55729)
Yiyeylim buyrun gelin. :rolleyes:



Aaa güzel iddia. Tamam yaş pasta benden ama ne kadar alırsam hepsini yiyeceksin tamam mı ? :p

Bir şey diyeyim mi? Yaş pastayı çok sevmem başka sipariş versek? :p
Neden hepsini yiyorum onu anlamadım, neden nedeen? :D
Şöyle bi limonlu cheesecake olsa, ımm. Bi de frambuazlı olsa, nam nam.
Gece gece ne pis can çekmeler bunlar :p
--
Ayrıca @
Asrevya gerçekten çok şanslıyım @Arthuil sağolsun konu ben olunca nasıl eli açık Ne kadar gönlü zengin. Yedirerek patlatıp benden kurtulma peşinde sanki anlamıyoruz. :(:p

Arthuil 08 December 2018 01:51

Cevap: Son Mesaj Kimde ?
 
Alıntı:

Asrevya Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 55768)
Vay vay vay:))


:rolleyes: Vay ne ? Neye vay :p


Alıntı:

Melodram Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 55769)


Bir şey diyeyim mi? Yaş pastayı çok sevmem başka sipariş versek? :p
Neden hepsini yiyorum onu anlamadım, neden nedeen? :D
Şöyle bi limonlu cheesecake olsa, ımm. Bi de frambuazlı olsa, nam nam.
Gece gece ne pis can çekmeler bunlar :p
--
Ayrıca @
Asrevya gerçekten çok şanslıyım @Arthuil sağolsun konu ben olunca nasıl eli açık Ne kadar gönlü zengin. Yedirerek patlatıp benden kurtulma peşinde sanki anlamıyoruz. :(:p

Ortağım aklımı okuyor resmen :p

Asrevya 08 December 2018 01:54

Cevap: Son Mesaj Kimde ?
 
Alıntı:

Arthuil Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 55773)

:rolleyes: Vay ne ? Neye vay :p




Ortağım aklımı okuyor resmen :p

Önce pasta verilip sonra da yedik diye obur olduk.;nnj;

@Melodram Arthuil hain planlar içinde.;mtsz;

Nayır, ısrarla son mesaj bırakılamaz, terkedilemez diyorum.:hıh:

Melodram 08 December 2018 01:54

Cevap: Son Mesaj Kimde ?
 
Alıntı:

Arthuil Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 55773)


Ortağım aklımı okuyor resmen :p

Bazen okumayı unutmak istiyorum biliyor musun? :p


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 19:20.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.