![]() |
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
Hayatımda bir kere kendim mantı açtım, ilk ve sondu. @Regex gelirsin derken böyle teyzeye hasret, mantıya hasret üyelerimiz var dikkat et diye hiç uyarmadı. :( Sizler de iyi ki varsınız. Yarın kaydoluşumun 1. haftası, artık bir kutlama yaparız. :D ;party; @Arthuil afiyet bal protein olsun, yarasın. :D Darısı başımıza. |
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
Ayarlasın bir parti yarın ben yoğunum gelemem büyük ihtimal buralara :) |
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
Bir uğrar kaçarsın, 1. hafta partisi çok önemli. Alıntı:
Organizasyon için tek adresimizsin artık. :rolleyes: |
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
Tam disko çocuğu teyzem bu böyle serseri bi çocuk işte Bak bana parti nedir disko nedir bilmem 5 vakit namaz kılan mülayim bi yeğenin var senin Ama arthuil üç kâğıtçının önde gideni :D |
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
Alıntı:
Yeğenler arasında ayrım yok, bir elin beş parmağı da farklı ama hepsini seviyoruz. :D |
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
Sana diyorum aloooo |
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Çekilin kanara bakayım
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
oo hoca hoşgeldin :)
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
Tam teyzelik smiley buldum. |
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
arthuil'e hep torpil geçiyorsun ama ayrımcı teyze seni :( |
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
Sanırım korktum[emoji85] |
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
Teyzeler şakacıktan kızar, yoksa asla ben bir meleğim. ;angel; |
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
ağlıyorum şuan selpak yok mu selpak :D |
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Yahu bu mesaj neden bende kalmıyor. @Regex beni.Admin yap konuyu kitleyeyim :)
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıp kaçıyorum:))
Mutfak beni bekliyor:)) İyi bakın son mesaja,kıymetli o. |
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
Deneyelim :) |
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
Şu an karpuz kesmek daha mantıklı bence. :D Huysuz teyze oldum. Alıntı:
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
Ya beni gönder evden yada şu Arthuil gitsin evden bu ev ikimize'de dar geliyor artık teyzem şu adamın yüzünü görmek istemiyorum ben ya o ya ben seçimini yap ya beni gönder ya onu :) böyle kuzen mi olurmuş şuna bak gıcık gıcık |
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Aldım.
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
Alıntı:
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
@Melodram beni seçin ikisinden birden kurtulun:hinmlk:
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
Alıntı:
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
tek kal sen burda @Artooo :D |
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
kavga etmeden oynayınız lütfen :) mantı var güzel güzel oynarsanız :)
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
teyzemiz evlensin gelsin sonra hatunlar allah :D |
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
Gimenezi bilmem ama Rodrigez daha iyi oynuyor |
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
Bak bu fikre biraz sıcak baktım şimdi, teyzeyi şutlayıp evi biz ele geçirebiliriz :) |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 14:05. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.