![]() |
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
Alıntı:
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
sana kaç kere dedim üveysin sen de gönder. mutluluğumuza gölge düşürüyo bu arthuil :D |
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
Alıntı:
Şikayet ettim zaten annesine. :p |
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
Bu kadar zayıf nokta deşifre etmesen iyiydi ) |
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
lalalalalala :D
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
Alıntı:
Bazen malum oluyor falan diye düşünüyorum. :rolleyes: |
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Aha kamera yerleştirmiş bir yerlerine :rolleyes: benim ispiyonlamama gerek yok artık heyoo. :p
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
Henüz oğullarımdan hiç ayrılmadım, ama ayrılacağım günler için planlarım var. Ben de hiç peşlerini bırakacağımı sanmıyorum:) Bunu anneler anlar, oğluşları biraz şikayet etse de:) |
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
Ama o yakanlar da hep annecikler olsun dimi )) |
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Benim çocuğum yok ama oğlum olursa hain planlarım var. :D
Şu an onları düşünüyorum ve dişlerim kamaşıyor... @Asrevya ayrılışınız bile güzel sebeplerle olsun:kalpp: |
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
ben diyorum size bu arthuil hain inanmıyorsunuz baksana hep annelere karşı ..
ben ben ise her anneyi severim :) |
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
Alıntı:
Alıntı:
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
yaaa teyze bak benide kendine benzetecek bu :( |
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Uzakkkk Doğu dedi duydunuz zilin sesini ... Hihim git orda böcek kurbağa ye de gör )
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
sonuçta bizi teyzemiz yetiştirdi ama bu çocuk olmamış ya :D |
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
Alıntı:
Alıntı:
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
Derim ki anne olmayı öğreten çocuklardır, aslında bizi şekillendiren, şefkate alıştıran. Tamam uzakta da mutlu olabilirler. Ya bizler, bizi böyle varlıklarıyla tamamlayıp gidişlerinin özlemi ne olacak. İşte buna dayanılır gibi gelmiyor. Annelerin sebepler bulmada maharetli olmasının nedeni bu tarifsiz özlem. |
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
++@Arthuil tabii sadece böcek yok ama kalbine giden yol midenden geçtiğinden ilk aklıma böcek geldi, yoksa sen git bizi de aldırırsın :rolleyes: İlla musallat olacak. :D -psikopat teyze- |
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
arthuil gel teyzem dondurma almış bize :D
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
Uzun süredir yalnız yaşamak içime işlemiş, ayrıca birazda biz özlesek olmuyor mu ? Şöyle uzun yıllar falan :p Alıntı:
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Latife bizimkisi lakin en son gideceğim yer orası ..
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
Haydi kaldırın toprakları, dondurma yemeye gidiyoruz. @Gimenez de iyi miyi ama arada dondurmayı kitlemiş bana. :o Kaderimse çekerim... |
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
Süren başladı 58..57..56.....))) |
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
[QUOTE=Arthuil;39051]
Uzun süredir yalnız yaşamak içime işlemiş, ayrıca birazda biz özlesek olmuyor mu ? Şöyle uzun yıllar falan :p Annem hep derdi ki anne olunca anlarsın. Annemi yaşım ilerledikçe baştan okuyup anlamaya başladım. Söze gelmiyor, dile değmiyor. Yürekte sızıyı hissetmek lazımmış. Ölümlü dünya, zamanını bilmediğimiz bir ömür. Her kavuşma bir son da olabilirken anlar önemli. Daha nice güzel kavuşmalarınız olsun;hgsen; |
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
gelin hadi iyisiniz tatlı'lar benden :) |
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
Alıntı:
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 18:20. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.