ForumDenizi.Com

ForumDenizi.Com (https://www.forumdenizi.com/)
-   Forum Oyunları (https://www.forumdenizi.com/forum-oyunlari/)
-   -   Son Mesaj Kimde ? (https://www.forumdenizi.com/forum-oyunlari/75-son-mesaj-kimde.html)

Arthuil 10 August 2018 14:40

Cevap: Son Mesaj Kimde ?
 
Alıntı:

Melodram Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 38988)

Aman yok istemiyorum bir şey...
Yemeksepeti sahibi belki bir ihtimal :p

Kızımız diye demiyoruz ama çok iyi yemek siparişi verir. Ondan iyi sipariş vereni bulamazsınız :p

Melodram 10 August 2018 14:48

Cevap: Son Mesaj Kimde ?
 
Alıntı:

Arthuil Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 38990)
Kızımız diye demiyoruz ama çok iyi yemek siparişi verir. Ondan iyi sipariş vereni bulamazsınız :p

Siz benden kurtulmak mı istiyorsunuz :( :agla:

Arthuil 10 August 2018 14:49

Cevap: Son Mesaj Kimde ?
 
Alıntı:

Melodram Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 38991)

Siz benden kurtulmak mı istiyorsunuz :( :agla:

Asla ! Sonra sabah sabah kim beni fırçalayacak ? ;sanane;

Melodram 10 August 2018 14:51

Cevap: Son Mesaj Kimde ?
 
Alıntı:

Arthuil Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 38992)
Asla ! Sonra sabah sabah kim beni fırçalayacak ? ;sanane;

Yerime birini bırakırdım gitmemem için tek sebep buysa :agla:

Arthuil 10 August 2018 14:53

Cevap: Son Mesaj Kimde ?
 
Alıntı:

Melodram Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 38993)

Yerime birini bırakırdım gitmemem için tek sebep buysa :agla:

Ben teyzemle mutluyum başka teyze istemiyorum. ;sanane;

Melodram 10 August 2018 14:57

Cevap: Son Mesaj Kimde ?
 
Alıntı:

Arthuil Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 38994)
Ben teyzemle mutluyum başka teyze istemiyorum. ;sanane;

Tamam gitmiyorum o zaman :agla:

Arthur 10 August 2018 14:58

Cevap: Son Mesaj Kimde ?
 
Alıntı:

Melodram Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 38993)

Yerime birini bırakırdım gitmemem için tek sebep buysa :agla:

teyze sen şu şom agızlıya ne bakıyorsun ben seni her halinle seviyorum bunu bil :)

Melodram 10 August 2018 14:59

Cevap: Son Mesaj Kimde ?
 
Alıntı:

Gimenez Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 38996)


teyze sen şu şom agızlıya ne bakıyorsun ben seni her halinle seviyorum bunu bil :)

Hemen gözden çıkardı beni bu zalım yeğen sonra ağlayınca geri döndü dediğinden:(

Arthuil 10 August 2018 15:01

Cevap: Son Mesaj Kimde ?
 
Alıntı:

Melodram Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 38995)

Tamam gitmiyorum o zaman :agla:

Az önce telefonu kapattım, annem aradı " Ziyarete gelsem mi sana ?" dedi. Öhh dedim ne oluyor. Şikayet mi ettin beni ? :şok:

Alıntı:

Gimenez Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 38996)


teyze sen şu şom agızlıya ne bakıyorsun ben seni her halinle seviyorum bunu bil :)

Tribünlere oynuyor bu. ;sanane;

Arthur 10 August 2018 15:01

Cevap: Son Mesaj Kimde ?
 
Alıntı:

Melodram Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 38998)

Hemen gözden çıkardı beni bu zalım yeğen sonra ağlayınca geri döndü dediğinden:(


sana kaç kere dedim üveysin sen de gönder. mutluluğumuza gölge düşürüyo bu arthuil :D

Melodram 10 August 2018 15:05

Cevap: Son Mesaj Kimde ?
 
Alıntı:

Arthuil Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 38999)
Az önce telefonu kapattım, annem aradı " Ziyarete gelsem mi sana ?" dedi. Öhh dedim ne oluyor. Şikayet mi ettin beni ? :şok:



Tribünlere oynuyor bu. ;sanane;

Valla ettim, dedim senin bu oğlun beni üzüyor baskın yap. :o

Alıntı:

Gimenez Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 39000)



sana kaç kere dedim üveysin sen de gönder. mutluluğumuza gölge düşürüyo bu arthuil :D

Teyze olarak beni bu göreve ilk getiren o olunca kariyerime desteğine ihanet olmaması için gönderemiyorum... Dur dur sadece bundan mı desin de göreyim.
Şikayet ettim zaten annesine. :p

Arthuil 10 August 2018 15:07

Cevap: Son Mesaj Kimde ?
 
Alıntı:

Melodram Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 39007)

Valla ettim, dedim senin bu oğlun beni üzüyor baskın yap. :o

Şu hayatta sevgiyi kenara koy, korktuğum tek kadın o ;msnon; Peşimi bırakmıyor. Dünyanın öteki ucuna da gitsem çat kapı bulacak diye korkuyorum.

Melodram 10 August 2018 15:09

Cevap: Son Mesaj Kimde ?
 
Alıntı:

Arthuil Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 39008)
Şu hayatta sevgiyi kenara koy, korktuğum tek kadın o ;msnon; Peşimi bırakmıyor. Dünyanın öteki ucuna da gitsem çat kapı bulacak diye korkuyorum.

O bulur bilirim kardeşimi, o bulmazsa ben bulur söylerim. Kaçış yok. ;angel;

eFuL!m 10 August 2018 15:10

Cevap: Son Mesaj Kimde ?
 
Alıntı:

Arthuil Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 39008)
Şu hayatta sevgiyi kenara koy, korktuğum tek kadın o ;msnon; Peşimi bırakmıyor. Dünyanın öteki ucuna da gitsem çat kapı bulacak diye korkuyorum.



Bu kadar zayıf nokta deşifre etmesen iyiydi )

Arthur 10 August 2018 15:21

Cevap: Son Mesaj Kimde ?
 
lalalalalala :D

Arthuil 10 August 2018 15:22

Cevap: Son Mesaj Kimde ?
 
Alıntı:

Melodram Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 39009)

O bulur bilirim kardeşimi, o bulmazsa ben bulur söylerim. Kaçış yok. ;angel;

İspiyonculuk iyi bir şey değildir teyze ! ;sanane;

Alıntı:

eFuL!m Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 39010)

Bu kadar zayıf nokta deşifre etmesen iyiydi )

Bak sana komik bir şey anlatayım, geçenlerde bir işim çıktı bir firmaya ziyarete gittim. Orada çok hoş sohbeti çok tatlı sarışın yaşıtım bir bayan vardı şimdi ismini hatırlamıyorum. Biraz sohbet muhabbet ettik sektörden, eğitimden falan ortak tanışıklığımız çıktı bazı arkadaşlarla. Araya zaman girdi laf lafı açtı telefonda görüşürken annemle "onla aran nasıl ?" dedi. Dedim o kim. O kızı soruyor. Derin bir sessizlik... (Benim beyin daha scan ediyor) Yok artık dedim ya senin nereden haberin oldu ?

Bazen malum oluyor falan diye düşünüyorum. :rolleyes:

Melodram 10 August 2018 15:25

Cevap: Son Mesaj Kimde ?
 
Aha kamera yerleştirmiş bir yerlerine :rolleyes: benim ispiyonlamama gerek yok artık heyoo. :p

Asrevya 10 August 2018 15:26

Cevap: Son Mesaj Kimde ?
 
Alıntı:

Arthuil Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 39008)
Şu hayatta sevgiyi kenara koy, korktuğum tek kadın o ;msnon; Peşimi bırakmıyor. Dünyanın öteki ucuna da gitsem çat kapı bulacak diye korkuyorum.

Annenize sevgiler, saygılar. Onu çok iyi anlıyorum.
Henüz oğullarımdan hiç ayrılmadım, ama ayrılacağım günler için planlarım var. Ben de hiç peşlerini bırakacağımı sanmıyorum:)
Bunu anneler anlar, oğluşları biraz şikayet etse de:)

Arthuil 10 August 2018 15:30

Cevap: Son Mesaj Kimde ?
 
Alıntı:

Asrevya Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 39023)
Annenize sevgiler, saygılar. Onu çok iyi anlıyorum.
Henüz oğullarımdan hiç ayrılmadım, ama ayrılacağım günler için planlarım var. Ben de hiç peşlerini bırakacağımı sanmıyorum:)
Bunu anneler anlar, oğluşları biraz şikayet etse de:)

Alın işte bakın bir ya da birden fazla gencin de başı yanacak :p

eFuL!m 10 August 2018 15:33

Cevap: Son Mesaj Kimde ?
 
Alıntı:

Arthuil Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 39025)
Alın işte bakın bir ya da birden fazla gencin de başı yanacak :p



Ama o yakanlar da hep annecikler olsun dimi ))

Melodram 10 August 2018 15:33

Cevap: Son Mesaj Kimde ?
 
Benim çocuğum yok ama oğlum olursa hain planlarım var. :D
Şu an onları düşünüyorum ve dişlerim kamaşıyor... @Asrevya ayrılışınız bile güzel sebeplerle olsun:kalpp:

Arthur 10 August 2018 15:34

Cevap: Son Mesaj Kimde ?
 
ben diyorum size bu arthuil hain inanmıyorsunuz baksana hep annelere karşı ..
ben ben ise her anneyi severim :)

Arthuil 10 August 2018 15:38

Cevap: Son Mesaj Kimde ?
 
Alıntı:

eFuL!m Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 39028)

Ama o yakanlar da hep annecikler olsun dimi ))

Alıp başımı gideceğim uzak doğuya ;sanane;

Alıntı:

Melodram Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 39029)
Benim çocuğum yok ama oğlum olursa hain planlarım var. :D
Şu an onları düşünüyorum ve dişlerim kamaşıyor... @Asrevya ayrılışınız bile güzel sebeplerle olsun:kalpp:

:rolleyes: Allah sabır versin, tabi ki çocuklara.

Alıntı:

Gimenez Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 39030)
ben diyorum size bu arthuil hain inanmıyorsunuz baksana hep annelere karşı ..
ben ben ise her anneyi severim :)

Yalaka :p Azıcık benim tarafımı tut.

Arthur 10 August 2018 15:40

Cevap: Son Mesaj Kimde ?
 
Alıntı:

Arthuil Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 39032)
Alıp başımı gideceğim uzak doğuya ;sanane;



:rolleyes: Allah sabır versin, tabi ki çocuklara.



Yalaka :p Azıcık benim tarafımı tut.


yaaa teyze bak benide kendine benzetecek bu :(

Melodram 10 August 2018 15:41

Cevap: Son Mesaj Kimde ?
 
Gittiği yerlerde de yemek diye böcek yedirsinler de, teyzesinin menemenine laf ettiğine pişman olsun, amin amin. :D
@
Gimenez'e bak yavrum, mülayim, uslu uslu gelip gidiyor. @Arthuil asi, metalci tabi, kızdırmaya da gelmez. :agla:


+++@Gimenez sakın yoldan çıkma o kadar övdüm. :D

eFuL!m 10 August 2018 15:42

Cevap: Son Mesaj Kimde ?
 
Uzakkkk Doğu dedi duydunuz zilin sesini ... Hihim git orda böcek kurbağa ye de gör )

Arthur 10 August 2018 15:44

Cevap: Son Mesaj Kimde ?
 
Alıntı:

Melodram Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 39036)
Gittiği yerlerde de yemek diye böcek yedirsinler de, teyzesinin menemenine laf ettiğine pişman olsun, amin amin. :D
@
Gimenez'e bak yavrum, mülayim, uslu uslu gelip gidiyor. @Arthuil asi, metalci tabi, kızdırmaya da gelmez. :agla:


+++@Gimenez sakın yoldan çıkma o kadar övdüm. :D

teyzem benim ya ! bu arthuil pis nasıl böyle bi çocuk oldu anlamadım ki
sonuçta bizi teyzemiz yetiştirdi ama bu çocuk olmamış ya :D

Arthuil 10 August 2018 15:47

Cevap: Son Mesaj Kimde ?
 
Alıntı:

Melodram Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 39036)
Gittiği yerlerde de yemek diye böcek yedirsinler de, teyzesinin menemenine laf ettiğine pişman olsun, amin amin. :D
@
Gimenez'e bak yavrum, mülayim, uslu uslu gelip gidiyor. @Arthuil asi, metalci tabi, kızdırmaya da gelmez. :agla:

Alıntı:

eFuL!m Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 39038)
Uzakkkk Doğu dedi duydunuz zilin sesini ... Hihim git orda böcek kurbağa ye de gör )

Sadece böcek yok uzak doğuda, hele de japonya.

Alıntı:

Gimenez Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 39039)


teyzem benim ya ! bu arthuil pis nasıl böyle bi çocuk oldu anlamadım ki
sonuçta bizi teyzemiz yetiştirdi ama bu çocuk olmamış ya :D

İki dakika soluklan, iyice gömdün toprak attın üstüme :p

Asrevya 10 August 2018 15:48

Cevap: Son Mesaj Kimde ?
 
Alıntı:

Melodram Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 39029)
Benim çocuğum yok ama oğlum olursa hain planlarım var. :D
Şu an onları düşünüyorum ve dişlerim kamaşıyor... @Asrevya ayrılışınız bile güzel sebeplerle olsun:kalpp:

Çok teşekkür ederim @Melodram;hgsen;
Derim ki anne olmayı öğreten çocuklardır, aslında bizi şekillendiren, şefkate alıştıran. Tamam uzakta da mutlu olabilirler. Ya bizler, bizi böyle varlıklarıyla tamamlayıp gidişlerinin özlemi ne olacak. İşte buna dayanılır gibi gelmiyor. Annelerin sebepler bulmada maharetli olmasının nedeni bu tarifsiz özlem.

Melodram 10 August 2018 15:54

Cevap: Son Mesaj Kimde ?
 
Alıntı:

Gimenez Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 39039)


teyzem benim ya ! bu arthuil pis nasıl böyle bi çocuk oldu anlamadım ki
sonuçta bizi teyzemiz yetiştirdi ama bu çocuk olmamış ya :D

O asi arkadaşlarıyla kafa sallarken bir şeyler oldu da çözemedik ama çok gömmeyelim sonuçta yeğen :(


++@Arthuil tabii sadece böcek yok ama kalbine giden yol midenden geçtiğinden ilk aklıma böcek geldi, yoksa sen git bizi de aldırırsın :rolleyes:
İlla musallat olacak. :D -psikopat teyze-

Arthur 10 August 2018 15:57

Cevap: Son Mesaj Kimde ?
 
arthuil gel teyzem dondurma almış bize :D

Arthuil 10 August 2018 15:59

Cevap: Son Mesaj Kimde ?
 
Alıntı:

Asrevya Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 39043)
Çok teşekkür ederim @Melodram;hgsen;
Derim ki anne olmayı öğreten çocuklardır, aslında bizi şekillendiren, şefkate alıştıran. Tamam uzakta da mutlu olabilirler. Ya bizler, bizi böyle varlıklarıyla tamamlayıp gidişlerinin özlemi ne olacak. İşte buna dayanılır gibi gelmiyor. Annelerin sebepler bulmada maharetli olmasının nedeni bu tarifsiz özlem.


Uzun süredir yalnız yaşamak içime işlemiş, ayrıca birazda biz özlesek olmuyor mu ? Şöyle uzun yıllar falan :p

Alıntı:

Melodram Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 39048)

O asi arkadaşlarıyla kafa sallarken bir şeyler oldu da çözemedik ama çok gömmeyelim sonuçta yeğen :(

++@Arthuil tabii sadece böcek yok ama kalbine giden yol midenden geçtiğinden ilk aklıma böcek geldi, yoksa sen git bizi de aldırırsın :rolleyes:
İlla musallat olacak. :D -psikopat teyze-

Benim kalbimi böcekle ele geçirilebilir şeklinde mi tasvir ediyorsun yani ! ;sanane; Teyze şu küçük yeğenin dedikleri dokunmadı ama bu lafın vurdu öldürdü. Toprak atın üstüme. ;sanane;

eFuL!m 10 August 2018 16:01

Cevap: Son Mesaj Kimde ?
 
Latife bizimkisi lakin en son gideceğim yer orası ..

Melodram 10 August 2018 16:01

Cevap: Son Mesaj Kimde ?
 
Alıntı:

Arthuil Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 39051)
Benim kalbimi böcekle ele geçirilebilir şeklinde mi tasvir ediyorsun yani ! ;sanane; Teyze şu küçük yeğenin dedikleri dokunmadı ama bu lafın vurdu öldürdü. Toprak atın üstüme. ;sanane;

Hani o kadar küçük şeylerle bile mutlu olabilecek bir kalbin var demek istiyorum, ne kadar çarpıtıyorsun söylediklerimi canım yeğenim... :D
Haydi kaldırın toprakları, dondurma yemeye gidiyoruz.
@Gimenez de iyi miyi ama arada dondurmayı kitlemiş bana. :o
Kaderimse çekerim...

Arthuil 10 August 2018 16:03

Cevap: Son Mesaj Kimde ?
 
Alıntı:

eFuL!m Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 39053)
Latife bizimkisi lakin en son gideceğim yer orası ..

Şu anda bir fırsatım olsun Japonya'ya gitmek için bir dakika tereddüt edersem ne olayım. :p

eFuL!m 10 August 2018 16:04

Cevap: Son Mesaj Kimde ?
 
Alıntı:

Arthuil Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 39055)
Şu anda bir fırsatım olsun Japonya'ya gitmek için bir dakika tereddüt edersem ne olayım. :p



Süren başladı 58..57..56.....)))

Asrevya 10 August 2018 16:05

Cevap: Son Mesaj Kimde ?
 
[QUOTE=Arthuil;39051]
Uzun süredir yalnız yaşamak içime işlemiş, ayrıca birazda biz özlesek olmuyor mu ? Şöyle uzun yıllar falan :p


Annem hep derdi ki anne olunca anlarsın. Annemi yaşım ilerledikçe baştan okuyup anlamaya başladım. Söze gelmiyor, dile değmiyor. Yürekte sızıyı hissetmek lazımmış.
Ölümlü dünya, zamanını bilmediğimiz bir ömür. Her kavuşma bir son da olabilirken anlar önemli.
Daha nice güzel kavuşmalarınız olsun;hgsen;

Arthur 10 August 2018 16:06

Cevap: Son Mesaj Kimde ?
 
Alıntı:

Melodram Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 39054)

Hani o kadar küçük şeylerle bile mutlu olabilecek bir kalbin var demek istiyorum, ne kadar çarpıtıyorsun söylediklerimi canım yeğenim... :D
Haydi kaldırın toprakları, dondurma yemeye gidiyoruz.
@Gimenez de iyi miyi ama arada dondurmayı kitlemiş bana. :o
Kaderimse çekerim...

Teyze olmak bunu gerektirir teyzoş :)
gelin hadi iyisiniz tatlı'lar benden :)

Arthuil 10 August 2018 16:07

Cevap: Son Mesaj Kimde ?
 
Alıntı:

eFuL!m Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 39057)


Süren başladı 58..57..56.....)))

Uçak biletlerini de ver bari. Öyle kuru kuruya sayma. ;sanane;

Alıntı:

Arthuil Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 39051)

Uzun süredir yalnız yaşamak içime işlemiş, ayrıca birazda biz özlesek olmuyor mu ? Şöyle uzun yıllar falan :p


Annem hep derdi ki anne olunca anlarsın. Annemi yaşım ilerledikçe baştan okuyup anlamaya başladım. Söze gelmiyor, dile gelmiyor. Yürekte sızıyı hissetmek lazımmış.
Ölümlü dünya, zamanını bilmediğimiz bir ömür. Her kavuşma bir son da olabilirken anlar önemli.
Daha nice kavuşmalarımız olsun;hgsen;

Yani anne olunca mı anlayacağım ? Biyolojik olarak imkansız gibi :p

Melodram 10 August 2018 16:08

Cevap: Son Mesaj Kimde ?
 
Alıntı:

Gimenez Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 39059)


Teyze olmak bunu gerektirir teyzoş :)
gelin hadi iyisiniz tatlı'lar benden :)

Tatil öncesi bu kadar yüklenemem çücuklar. :D


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 18:20.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.