![]() |
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Zıp zıp zıpladım
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Geldim,gördüm,aldım.
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Bende ...
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Ona: veni vidi vici derler. Böyle işte.
Ama benim versiyonum daha iyi: geldim, gördüm, uyudum. ;yuhumgelir; |
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Nolamaz,tekrar almasını biliriz:))
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Siz yorulmayın:)
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Lütfen,siz yorulmayın.Akşam akşam dinlenmeniz lazım:))
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Kim, ne, neyse... :uykuu:
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Çocuk sevindirmek iyidir bırakın bana gidin :D
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Sanırım son mesaj bende.
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Ihı ıhı
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Üstadım yapmayın,almayın:))
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Tamam son mesaj hocamda :)
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Bende olsun
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Çaldım.
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Bende güzel çalarım :D
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Sizin gibi bayanlara böyle şeyler yakışmıyor, en iyisi bana bırakın sulh olsun. ;yuhumgelir;
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Ayıptır ayıp
Kurban niye bırakmisiz :) |
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Tamam sizde :)
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Bende.
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Bende artık
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Kimde acaba ?:uykuu:
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Hani bana bırakmıştınız...
:) |
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Hops
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Hadi tamam size bırakıyorum. :uykuu:
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Bırakma ne olur :)
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Uyusanıza yav. Benim mesaj. :D
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Bu bir rüya değil mi zaten ? :uykuu:
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Şöyle yanlamasına yatayım birazda :)
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Depiği vurdum mu yuvarlarım kanka. Hazır spor yorgunusun.d
Alma mesajı.p |
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
2/3 dakika şurada uzanıp sigara içeyim yatacağım zaten :)
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Tamam.p
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Araya girip aldım.
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Ama olmuyor ki bi şöyle kestiremiyorum rahat rahat
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Günaydın bende
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Günaydın:))
Artık bende. |
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Sabah sabah...
Olmadı :) |
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Oldu üstadım,sabah oldu:))
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alayım:)
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Günaydın :şok:
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 16:47. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.