![]() |
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
Bu sene Ocak ayında doğaya bıraktık. Geçen sarışın bir kediyle miskinlik ederken gördüm. Daha tombul ve tüylü olmuş. Kediler öyle ya. Çıkarcılar. [emoji14] https://uploads.tapatalk-cdn.com/201...f88bdaabac.jpg |
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
O gözü görmeyen kedi bir gün hasta oldu, feryat figan bağırıyor kıpırdamıyorda yerinden. Gecenin köründe o veterinere bak kapalı, bu veterinere bak kapalı. Belediyenin veteriner hizmeti veren ekiplerine bak kapalı. Veterinerlerin numaralarını arıyorum adam uyuyor açmıyor. O kadar eziyet çektim, bir gel bir sürtün sağol işareti ver o da yok. Yemek verirken sevdiriyorlar. Yemek bitince cıks :rolleyes: tam menfaatçiler. |
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
Onlar içinde olmalı acil hastane vs. :/ Ama çok sevimli varlıklar. Burada kedi öyle çok ki çete gibi geziyorlar. Dünyayı ele geçirsinler herkes miskin olsun. Ama nerdee. |
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
Zalimsin dünya diyeceğim de değil.. İçindekilerde sorun. |
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
galiba şimdi bende (: |
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Saat 9'dan 12'ye kadar uyumuşum. Hala uykum var. Şurda şekerleyeyim. ;yuhumgelir;
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
@Arthuil çok boş bırakıyorsun buraları :)
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
hangi kitabinii |
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
Kesemde verecek şeyim yok Yüreğimden verdim :rolleyes: Şiir. |
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
neyse kelimesini genelde kırmamak için kullanıyorum
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Noliy la.
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
Öynek veyiyoyum. :D Alıntı:
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
bitiremedim cümleyi iyi mi ? ;sanane; R si olmayan anlamlı bir fiil söyleyin cümlenin sonuna. |
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
Alıntı:
Bir sürü bulabilirim. -oldu. -geldi. -gittiniz mi? -yatmadım. -yapmadım. -öldün mü? -yaşadım. -katlandı. -affetti. -mahvetti. Bunların fiil köklü çoğu. İsim köklü rsiz bulayım. -güldüm. -kanatlandı. -umut etti. -isyan etti. Biri durdursun beni. :D |
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Aldım ben ..
|
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
Hem tek başına cümle sayılıyor ya. |
Cevap: Son Mesaj Kimde ?
Alıntı:
Hani nereye aldın da kaçtın ? ;sanane; Alıntı:
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 19:56. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.