ForumDenizi.Com

ForumDenizi.Com (https://www.forumdenizi.com/)
-   Forum Oyunları (https://www.forumdenizi.com/forum-oyunlari/)
-   -   Son Mesaj Kimde ? (https://www.forumdenizi.com/forum-oyunlari/75-son-mesaj-kimde.html)

Arthuil 26 August 2018 03:34

Cevap: Son Mesaj Kimde ?
 
Alıntı:

extremist Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 46132)
Dimi. Okumak ve çalışmakla geçiyor zamanımız.
Birde kediler var. Buradakiler çok miskin. Hava sıcak ya yere yapışıyolar sıcaktan.

Benim evde de var 2 tane. Anneleri ölmüş, birini yaralamışlar bir gözü görmüyor. Yavru sayılırlar. Bakımlarını yaptım canavar gibiler şu an, tombullaşmaya başlıyorlar :rolleyes: Açken "miyav miyav" etrafımda on takla, karınları doyunca "hiççç" umurlarında değilim.

Gamer Queen 26 August 2018 03:39

Cevap: Son Mesaj Kimde ?
 
Alıntı:

Arthuil Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 46133)
Benim evde de var 2 tane. Anneleri ölmüş, birini yaralamışlar bir gözü görmüyor. Yavru sayılırlar. Bakımlarını yaptım canavar gibiler şu an, tombullaşmaya başlıyorlar :rolleyes: Açken "miyav miyav" etrafımda on takla, karınları doyunca "hiççç" umurlarında değilim.

Resimdeki de benim oğlan. Bende onu klinikte çalışırken sahiplendim. Gözüne tekme yemişti yavruydu daha.
Bu sene Ocak ayında doğaya bıraktık. Geçen sarışın bir kediyle miskinlik ederken gördüm. Daha tombul ve tüylü olmuş.

Kediler öyle ya. Çıkarcılar. [emoji14]
https://uploads.tapatalk-cdn.com/201...f88bdaabac.jpg

Arthuil 26 August 2018 03:44

Cevap: Son Mesaj Kimde ?
 
Alıntı:

extremist Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 46134)


Kediler öyle ya. Çıkarcılar. [emoji14]

Benim kediler de bahçede geziyor serbestler ama gitmezler sanmam. Bulmuşlar bedava yemeği, koltuğun üstünde fosur fosur uyuma keyfini, giderler mi ? Ben olsam bende gitmem. ;yuhumgelir;

O gözü görmeyen kedi bir gün hasta oldu, feryat figan bağırıyor kıpırdamıyorda yerinden. Gecenin köründe o veterinere bak kapalı, bu veterinere bak kapalı. Belediyenin veteriner hizmeti veren ekiplerine bak kapalı. Veterinerlerin numaralarını arıyorum adam uyuyor açmıyor. O kadar eziyet çektim, bir gel bir sürtün sağol işareti ver o da yok. Yemek verirken sevdiriyorlar. Yemek bitince cıks :rolleyes: tam menfaatçiler.

Gamer Queen 26 August 2018 03:49

Cevap: Son Mesaj Kimde ?
 
Alıntı:

Arthuil Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 46135)
Benim kediler de bahçede geziyor serbestler ama gitmezler sanmam. Bulmuşlar bedava yemeği, koltuğun üstünde fosur fosur uyuma keyfini, giderler mi ? Ben olsam bende gitmem. ;yuhumgelir;

O gözü görmeyen kedi bir gün hasta oldu, feryat figan bağırıyor kıpırdamıyorda yerinden. Gecenin köründe o veterinere bak kapalı, bu veterinere bak kapalı. Belediyenin veteriner hizmeti veren ekiplerine bak kapalı. Veterinerlerin numaralarını arıyorum adam uyuyor açmıyor. O kadar eziyet çektim, bir gel bir sürtün sağol işareti ver o da yok. Yemek verirken sevdiriyorlar. Yemek bitince cıks :rolleyes: tam menfaatçiler.

Ya kıyamam.
Onlar içinde olmalı acil hastane vs. :/

Ama çok sevimli varlıklar. Burada kedi öyle çok ki çete gibi geziyorlar.
Dünyayı ele geçirsinler herkes miskin olsun.
Ama nerdee.

Arthuil 26 August 2018 03:55

Cevap: Son Mesaj Kimde ?
 
Alıntı:

extremist Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 46138)


Ya kıyamam.
Onlar içinde olmalı acil hastane vs. :/

Ama çok sevimli varlıklar. Burada kedi öyle çok ki çete gibi geziyorlar.
Dünyayı ele geçirsinler herkes miskin olsun.
Ama nerdee.

Şu sözüne kesinlikle katılıyorum kesinlikle !!! Arkadaş hayvanda olsa can ya, çektiğimi bir ben bilirim. Hayır bulsan bile veterineri çalışma saatlerinin dışında bakmazsa bakmıyor.

Gamer Queen 26 August 2018 04:01

Cevap: Son Mesaj Kimde ?
 
Alıntı:

Arthuil Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 46139)
Şu sözüne kesinlikle katılıyorum kesinlikle !!! Arkadaş hayvanda olsa can ya, çektiğimi bir ben bilirim. Hayır bulsan bile veterineri çalışma saatlerinin dışında bakmazsa bakmıyor.

Eskiden tekniker olarak çalıştım. Gönüllü oldum açık kalsın nöbete kalırım. Hasta olunca çağırırım sizi diye ama. Veteriner hekimlerin umru olmadı. Galiba onları gerçekten seven kişiler o mesleği yapmalı.

Arthuil 26 August 2018 04:05

Cevap: Son Mesaj Kimde ?
 
Alıntı:

extremist Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 46141)
Eskiden tekniker olarak çalıştım. Gönüllü oldum açık kalsın nöbete kalırım. Hasta olunca çağırırım sizi diye ama. Veteriner hekimlerin umru olmadı. Galiba onları gerçekten seven kişiler o mesleği yapmalı.

Sevmekten de ziyade biraz vicdan sahibi olan her insan zaten acil bir durumda müdahale eder. Ayağına gidiyoruz tenezzül etmiyorlar o sinir edici.

Gamer Queen 26 August 2018 04:08

Cevap: Son Mesaj Kimde ?
 
Alıntı:

Arthuil Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 46143)
Sevmekten de ziyade biraz vicdan sahibi olan her insan zaten acil bir durumda müdahale eder. Ayağına gidiyoruz tenezzül etmiyorlar o sinir edici.

Ötenazi desen para için saat kaç olursa olsun yaparlar. Vicdan yok ki. İşi paraya döküyorlar. İhtiyaç olmasını takmıyorlar.

Arthuil 26 August 2018 04:11

Cevap: Son Mesaj Kimde ?
 
Alıntı:

extremist Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 46144)
Ötenazi desen para için saat kaç olursa olsun yaparlar. Vicdan yok ki. İşi paraya döküyorlar. İhtiyaç olmasını takmıyorlar.

Canın parayla pazarlığının olmadığı bir dünyada yaşamak isterdim ama nerede...

Gamer Queen 26 August 2018 04:14

Cevap: Son Mesaj Kimde ?
 
Alıntı:

Arthuil Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 46145)
Canın parayla pazarlığının olmadığı bir dünyada yaşamak isterdim ama nerede...

Aynen. .
Zalimsin dünya diyeceğim de değil.. İçindekilerde sorun.

Arthuil 26 August 2018 04:14

Cevap: Son Mesaj Kimde ?
 
Alıntı:

extremist Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 46146)
Aynen. .
Zalimsin dünya diyeceğim de değil.. İçindekilerde sorun.

Neyse ben çıkıyorum hadi iyi geceler kardeşim. Kendine iyi bak iyi geceler herkese.

Gamer Queen 26 August 2018 04:15

Cevap: Son Mesaj Kimde ?
 
Alıntı:

Arthuil Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 46147)
Neyse ben çıkıyorum hadi iyi geceler kardeşim. Kendine iyi bak iyi geceler herkese.

İyi geceler kardeşim. Görüşürüz.

VI. Armağan 26 August 2018 11:34

Cevap: Son Mesaj Kimde ?
 
Bende!
https://i.giphy.com/media/E0cyxhawhe9dm/200w.webp

Gamer Queen 26 August 2018 12:12

Cevap: Son Mesaj Kimde ?
 
Alıntı:

VI. Armağan Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 46151)

Resim gözükmüyor.s

Dolunay 26 August 2018 14:47

Cevap: Son Mesaj Kimde ?
 
Alıntı:

VI. Armağan Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 46151)

sizdemi kedi demi karar veremedim (:
galiba şimdi bende (:

Gamer Queen 27 August 2018 00:24

Cevap: Son Mesaj Kimde ?
 
Saat 9'dan 12'ye kadar uyumuşum. Hala uykum var. Şurda şekerleyeyim. ;yuhumgelir;

Dolunay 27 August 2018 00:46

Cevap: Son Mesaj Kimde ?
 
@Arthuil çok boş bırakıyorsun buraları :)

Beste 27 August 2018 01:14

Cevap: Son Mesaj Kimde ?
 
Alıntı:

Arthuil Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 45652)
Bu aralar Nazım Hikmet mi okudun ? :rolleyes:




hangi kitabinii

Arthuil 27 August 2018 11:07

Cevap: Son Mesaj Kimde ?
 
Alıntı:

Beste Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 46523)


hangi kitabinii


Kesemde verecek şeyim yok
Yüreğimden verdim

:rolleyes: Şiir.

VI. Armağan 27 August 2018 11:59

Cevap: Son Mesaj Kimde ?
 
Alıntı:

extremist Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 46189)
Resim gözükmüyor.s

Resmi bir tek seçilmiş kişiler görebilir hanımefendi

Gamer Queen 27 August 2018 12:05

Cevap: Son Mesaj Kimde ?
 
Alıntı:

VI. Armağan Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 46632)
Resmi bir tek seçilmiş kişiler görebilir hanımefendi

Bizimla değilsin dediniz demek beyefendi.

Arthuil 27 August 2018 15:57

Cevap: Son Mesaj Kimde ?
 
Alıntı:

Asi ve Mavi Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 46517)
@Arthuil çok boş bırakıyorsun buraları :)

Tamam bırakmam. Dağılın hadi duydunuz benim buralar ;sanane;

Dolunay 27 August 2018 16:09

Cevap: Son Mesaj Kimde ?
 
neyse kelimesini genelde kırmamak için kullanıyorum

Arthuil 27 August 2018 16:10

Cevap: Son Mesaj Kimde ?
 
Alıntı:

Asi ve Mavi Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 46663)
neyse kelimesini genelde kırmamak için kullanıyorum

O zaman neyse ;sanane;

Dolunay 27 August 2018 16:11

Cevap: Son Mesaj Kimde ?
 
Alıntı:

Arthuil Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 46664)
O zaman neyse ;sanane;

aynen öyle neyse

Arthuil 27 August 2018 16:14

Cevap: Son Mesaj Kimde ?
 
Alıntı:

Asi ve Mavi Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 46665)
aynen öyle neyse

Tamam tamam neyse. ;sanane;

Gamer Queen 27 August 2018 16:15

Cevap: Son Mesaj Kimde ?
 
Noliy la.

Arthuil 27 August 2018 16:17

Cevap: Son Mesaj Kimde ?
 
Alıntı:

extremist Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 46667)
Noliy la.

Sana da neyse. ;sanane; Neysecilik oynuyoruz. Her gelen mesaja neyse yapıştır gitsin :rolleyes:

Gamer Queen 27 August 2018 16:34

Cevap: Son Mesaj Kimde ?
 
Alıntı:

Arthuil Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 46669)
Sana da neyse. ;sanane; Neysecilik oynuyoruz. Her gelen mesaja neyse yapıştır gitsin :rolleyes:

Sevmedim. ;sanane;

Arthuil 27 August 2018 16:36

Cevap: Son Mesaj Kimde ?
 
Alıntı:

extremist Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 46676)
Sevmedim. ;sanane;

:rolleyes: Neden ?

Dolunay 27 August 2018 16:37

Cevap: Son Mesaj Kimde ?
 
Alıntı:

extremist Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 46676)
Sevmedim. ;sanane;

o baslatti oyunu ben sadece neyseyi neden kullandığımı yazdim (:

Arthuil 27 August 2018 16:38

Cevap: Son Mesaj Kimde ?
 
Alıntı:

Asi ve Mavi Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 46679)
o baslatti oyunu ben sadece neyseyi neden kullandığımı yazdim (:

Tamam tamam neyse :p

Gamer Queen 27 August 2018 16:40

Cevap: Son Mesaj Kimde ?
 
Alıntı:

Arthuil Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 46678)
:rolleyes: Neden ?

R harfi söylemeden yazma oyunu vardı. O daha eğlenceli.

Öynek veyiyoyum. :D
Alıntı:

Asi ve Mavi Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 46679)
o baslatti oyunu ben sadece neyseyi neden kullandığımı yazdim (:

Ben neyseyi trip atmak için kullanıyorum. :D

Dolunay 27 August 2018 16:41

Cevap: Son Mesaj Kimde ?
 
Alıntı:

extremist Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 46682)
R harfi söylemeden yazma oyunu vardı. O daha eğlenceli.

Öynek veyiyoyum. :D
Ben neyseyi trip atmak için kullanıyorum. :D

çaktırma arada bende yapıyorum özellikle can dediğim dostuma (: ama ne yapayım uyuzluk yapmasın oda (:

Arthuil 27 August 2018 16:42

Cevap: Son Mesaj Kimde ?
 
Alıntı:

extremist Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 46682)
R harfi söylemeden yazma oyunu vardı. O daha eğlenceli.

Öynek veyiyoyum. :D
Ben neyseyi trip atmak için kullanıyorum. :D

"Tamam o zaman bende içinde onun olmadığı kelime" .... bak buraya bir fiil lazım her şeyde "r" var :rolleyes:

bitiremedim cümleyi iyi mi ? ;sanane;

R si olmayan anlamlı bir fiil söyleyin cümlenin sonuna.

Gamer Queen 27 August 2018 18:18

Cevap: Son Mesaj Kimde ?
 
Alıntı:

Asi ve Mavi Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 46684)
çaktırma arada bende yapıyorum özellikle can dediğim dostuma (: ama ne yapayım uyuzluk yapmasın oda (:

Hak ederse trip için kullan valla.p

Alıntı:

Arthuil Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 46685)
"Tamam o zaman bende içinde onun olmadığı kelime" .... bak buraya bir fiil lazım her şeyde "r" var :rolleyes:

bitiremedim cümleyi iyi mi ? ;sanane;

R si olmayan anlamlı bir fiil söyleyin cümlenin sonuna.

Bak bu daha iyi oldu.

Bir sürü bulabilirim.

-oldu.
-geldi.
-gittiniz mi?
-yatmadım.
-yapmadım.
-öldün mü?
-yaşadım.
-katlandı.
-affetti.
-mahvetti.
Bunların fiil köklü çoğu. İsim köklü rsiz bulayım.

-güldüm.
-kanatlandı.
-umut etti.
-isyan etti.


Biri durdursun beni. :D

Arthuil 27 August 2018 19:24

Cevap: Son Mesaj Kimde ?
 
Alıntı:

extremist Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 46691)


Hak ederse trip için kullan valla.p



Bak bu daha iyi oldu.

Bir sürü bulabilirim.

-oldu.
-geldi.
-gittiniz mi?
-yatmadım.
-yapmadım.
-öldün mü?
-yaşadım.
-katlandı.
-affetti.
-mahvetti.
Bunların fiil köklü çoğu. İsim köklü rsiz bulayım.

-güldüm.
-kanatlandı.
-umut etti.
-isyan etti.


Biri durdursun beni. :D

Sen kaç aldın Türkçe testinden ? Cümlenin anlamını bozmayacak bir kelime dedim :rolleyes:

Deniz 27 August 2018 20:16

Cevap: Son Mesaj Kimde ?
 
Aldım ben ..

Gamer Queen 27 August 2018 20:17

Cevap: Son Mesaj Kimde ?
 
Alıntı:

Arthuil Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 46701)
Sen kaç aldın Türkçe testinden ? Cümlenin anlamını bozmayacak bir kelime dedim :rolleyes:

Hangisi bozuyor. :D
Hem tek başına cümle sayılıyor ya.

Arthuil 27 August 2018 21:30

Cevap: Son Mesaj Kimde ?
 
Alıntı:

Deniz Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 46703)
Aldım ben ..


Hani nereye aldın da kaçtın ? ;sanane;


Alıntı:

extremist Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 46704)
Hangisi bozuyor. :D
Hem tek başına cümle sayılıyor ya.

Anladım ben, cidden anladım. Türkçe sınavın kötü geçmiş belli. :p


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 19:56.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.