![]() |
|
Kolayca ağlayabilir misiniz?
Kolayca ağlayabilir misiniz? |
Cevap: Kolayca ağlayabilir misiniz?
Ağlamayı bilmiyorum :)
Bilgi - İnanç - Eylem |
Cevap: Kolayca ağlayabilir misiniz?
Evet, sulu gözlüyümdür.
Bir videoda, sevinçli bir haberde, kırgınlıkta, güzel bir insanlık örneğinde vb. |
Cevap: Kolayca ağlayabilir misiniz?
Duruma göre değişir ama genelde ağladığım zamanlar yalnızımdır.
|
Cevap: Kolayca ağlayabilir misiniz?
kolay ağlayamam.
|
Cevap: Kolayca ağlayabilir misiniz?
galiba evet
|
Cevap: Kolayca ağlayabilir misiniz?
Bir an rol icabı gibi düşündüm de öyle değilmiş :p
Bazen çok ilginç şeylere bile ağlayasım gelir, pıt pıt hemen ağlamamı yaparım oh be derim, kolay ağlayabilirim ama tek başıma ;sanane; |
Cevap: Kolayca ağlayabilir misiniz?
Evet, oyle ki gulmenin sonu aglamakla biter genel de ..
|
Cevap: Kolayca ağlayabilir misiniz?
Çok kolay ağlamamayı yakın zamanda öğrendim ve ağlamanın güçsüzlere has olduğunu kendime ilke edineli çok güçlüyüm ..
Hislerimi aldırmadım lakin ağlıyorsam bunu göz önünde yapmam kimseye kına yaktırmam .. |
Cevap: Kolayca ağlayabilir misiniz?
Kolay kolay aglayan biri degilim ama aşırı sinirlendiğim zaman eğer ki kırmak istemiyorsam birini ve sustuysam sinirden ağlarım ama yalnız kalirsam tabi ki başkasının yanında ağlamam ve aglayacak duruma geldiysem de agresif olurum baya kimse kalmaz zaten yanımda. ))
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 07:42. |
|
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.