![]() |
Cevap: Nickim Ne olsun?
Alıntı:
Tamam yaf bişe demedik sende bize döşemeye başladın .. eFuL!m iyi haci böyle kalayim gerçi bir lakabım daha var ama o çok özel en iyisi kendimle bütünleşen bu .. |
Cevap: Nickim Ne olsun?
Böyle kalmalı bence.
|
Cevap: Nickim Ne olsun?
Börteçine
|
Cevap: Nickim Ne olsun?
Theia.
|
Cevap: Nickim Ne olsun?
Duygu olmalı bence :)
Yada HacıDuygu yapalım... |
Cevap: Nickim Ne olsun?
Güzay
|
Cevap: Nickim Ne olsun?
Amore
|
Cevap: Nickim Ne olsun?
Hep böyle kal sakın değişme illa olacaksan Hamra ol yine :)
|
Cevap: Nickim Ne olsun?
orchild
|
Cevap: Nickim Ne olsun?
Ay ben senin nickini çok seviyorum
Böyle kalsın |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 17:46. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.