ForumDenizi.Com
  • Sayfa 3 Toplam 4 Sayfadan
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

ForumDenizi.Com (https://www.forumdenizi.com/)
-   ForumDenizi Cafe (https://www.forumdenizi.com/forumdenizi-cafe/)
-   -   Nickim Ne olsun? (https://www.forumdenizi.com/forumdenizi-cafe/17560-nickim-ne-olsun.html)

eFuL!m 19 July 2019 13:07

Cevap: Nickim Ne olsun?
 
Alıntı:

Masaru Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 74521)
Hayırdır komplomu var :)
Yahu gizlenmedim.
Herkese ben Qasem ditom zaten. Görür görmez saldırı oku hazırlayanlardan usandığım için. Adam daha yazmaya başlamadan tamam bu islamcı kalem, başlıyor döşemeye.
Bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmak böyle bişey...
Tamam dönecem yaf
Efulim olarak kal
Yada Hüzün yap



Tamam yaf bişe demedik sende bize döşemeye başladın ..

eFuL!m iyi haci böyle kalayim gerçi bir lakabım daha var ama o çok özel en iyisi kendimle bütünleşen bu ..

Gamer Queen 19 July 2019 13:55

Cevap: Nickim Ne olsun?
 
Böyle kalmalı bence.

Zeynep 19 July 2019 13:56

Cevap: Nickim Ne olsun?
 
Börteçine

Gamer Queen 19 July 2019 14:02

Cevap: Nickim Ne olsun?
 
Theia.

Qasem 19 July 2019 14:05

Cevap: Nickim Ne olsun?
 
Duygu olmalı bence :)

Yada HacıDuygu yapalım...

Tomris 19 July 2019 14:05

Cevap: Nickim Ne olsun?
 
Güzay

Zeynep 19 July 2019 14:06

Cevap: Nickim Ne olsun?
 
Amore

Qasem 19 July 2019 14:10

Cevap: Nickim Ne olsun?
 
Hep böyle kal sakın değişme illa olacaksan Hamra ol yine :)

Beatrice 11 June 2020 12:30

Cevap: Nickim Ne olsun?
 
orchild

Mango 11 June 2020 12:53

Cevap: Nickim Ne olsun?
 
Ay ben senin nickini çok seviyorum
Böyle kalsın


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 17:46.
  • Sayfa 3 Toplam 4 Sayfadan
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.