![]() |
Profilimi silermisiniz -Silindi
|
Cevap: Profilimi silermisiniz -Silindi
Kendi kendine halletmiş işte ne kadar kendi işini gören bir admin :D:D
|
Cevap: Profilimi silermisiniz -Silindi
Geldi konuya. :p
|
Cevap: Profilimi silermisiniz -Silindi
Bizde her şey kayıt altında yapılır. Kendimiz içinde olsa ;dis;
|
Cevap: Profilimi silermisiniz -Silindi
Kendi profilimi kendim temizlerim havası mı bu :D
|
Cevap: Profilimi silermisiniz -Silindi
@Renksiz keşke Ongun'un konudaki yorumunu da yazsaydın yaa.
Onu görünce daha bi koptum :D |
Cevap: Profilimi silermisiniz -Silindi
Ss alacagim demistim, bunlar hep kopya. ;hıhh; |
Cevap: Profilimi silermisiniz -Silindi
Haha şeffaflık bu olsa gerek. ;troll;
|
Cevap: Profilimi silermisiniz -Silindi
Şizofreniye ilk adım :D
Eskiden MSN de kendimizi ekler; - naber lan, + iyiyim sen. yapardık. Aklıma o geldi ahaha :D. |
Cevap: Profilimi silermisiniz -Silindi
:D ...
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 18:17. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.