![]() |
Uykunuzda konuşur musunuz?
Muhakkak denk gelen yada yaşayan olmuştur. Çoğunlukla derin uykuya dalan kişilerde rastlanması muhtemeldir. Peki ya siz, hiç uykunuz da konuştuğunuz oldu mu? |
Cevap: Uykunuzda konuşur musunuz?
Uykuda konuşma huyum yoktur ama denk geldim. Özellikle ne sorsan cevap veriyor tüm sorulara bu güzel oluyor sor merak ettiğini söylesin :D
|
Cevap: Uykunuzda konuşur musunuz?
Konuşmuyorum diye biliyorum :D
|
Cevap: Uykunuzda konuşur musunuz?
Konuşmuyorum diye biliyorum söyleyen de olmadı.Uykum çok hassas olduğu için konuşuyor olsam kendi sesime kesin uyanırım (:
|
Cevap: Uykunuzda konuşur musunuz?
Bende konuşmuyorum, söyleyen olmadı ama şahit oldum :)
|
Cevap: Uykunuzda konuşur musunuz?
Bir aralar annem söylüyordu tek tük konuştuğum oluyormuş
|
Cevap: Uykunuzda konuşur musunuz?
Annmin dediğine göre yollar önce mirildarmisim şimdi bilemez hayatımızı ayardım:D
|
Cevap: Uykunuzda konuşur musunuz?
Konuştum galiba ya. Çünkü kardeşim çok denk gelmiş. Hayır adam benle muhabbet bile etmiş uzun uzun. Ertesi gün "abi sağol" dedi. Dedim niye ? Dün "sohbet ettik ya" dedi. :p Halbuki haberim yok.
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 14:18. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.