![]() |
Samimice...
[IMG]*********************f/DWUA9n.jpg[/IMG]
samimice insan samimice olmalı diye düşünüyorum ne kaybeder ki... Hak rızasını mı özünü mü benliğini mi ya ona inanan insanları mı, inanmayanlar gider zaten gitmeye bahanesini bulurlar ölünceye kadar kim kalır ki yanında imtihan dünyası işte bir gün var bir gün yok olur insan/lar çevrenizde sevenler sevmeyenler ayrılır zamanla,sen de ayrılırsın bazı şeylerden üzülürsün tabi insansın her acıyı,her ayrılığı tatar insan yaşadığı sürece hüzün kaplar gönlünü samimice dua dua olursun dökülür benliğinden sıyrılmış gibi acizane yalvarırsın RAbbine.. kim var ki zaten Rabbin kadar her anında içinin derinliklerini işitecek kimler gelip geçer ömür diyarından kimisi acı kimisi riya kimisi tatlı bir tebessüm bırakır hatıralarının arasına hadi itiraf et samimice,samimi ol herkes terk eder seni bir düşün.... gözünün önüne alarak gönlünü vicdanına koy gerçeği de samimice ve... hep tekrarla kendine Rabbin terk eder mi seni,sen Rabbine kul olursan... [/CENTER] |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 14:24. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.