![]() |
|
Seneye görüşürüz
Genellikle 31 Aralık günleri yapılan bayat espri. Komik değildir.
|
Cevap: Seneye görüşürüz
seneye şu borçunu verirsin diyenlerde var tabi :D
|
Cevap: Seneye görüşürüz
İlla o espriyi yapar biri. Bana da denk gelir.
Göz deviririm. |
Cevap: Seneye görüşürüz
Eskiden çok yapardım, kimse gülmeyince bıraktım
|
Cevap: Seneye görüşürüz
Bana yapmayı deneyen hiç olmadı sanırım...
|
Cevap: Seneye görüşürüz
Son yazılılarımız Ocak'ta.
Şimdiden diyoruz: Seneye sınavınız var, seneye görüşürüz :) Qasem üstadım ben yaparım size:) Az kaldı. |
Cevap: Seneye görüşürüz
Her sene illaaaa bir kişi yapar bunu :/
|
Cevap: Seneye görüşürüz
mümkünse bana yapmasınlar o şakayı
|
Cevap: Seneye görüşürüz
lahmacun küreğiyle dövmek lazım böylelerini
|
Cevap: Seneye görüşürüz
İstisnasız yapan bir kişi muhakkak çıkıyor. Çok takılmamak lazım.
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 19:52. |
|
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.