![]() |
Tarçın
Kokusuna bayılırım
|
Cevap: Tarçın
Çaya katınca metabolizmayı hızlandırıyor.
Kaynatınca regl sancısına iyi geliyormuş. |
Cevap: Tarçın
Karanfil ile Tarçın. Kokularına aşığım.
Kabuklusu kaynatılıp içildiğinde soğuk algınlığına, Tozu pekmez yada bal ile yendiğinde öksürüğe iyi geliyor. |
Cevap: Tarçın
Tarçın; sevip sevmediğime karar veremediğim şey benim için :D
|
Cevap: Tarçın
Çocukken daha bi hoş gelirdi tadı ve kokusu sanki.
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 21:12. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.