![]() |
Kulaklık
Bazı insanlardan daha çok sevdiğim şey.
|
Cevap: Kulaklık
İki gün önce bozuldu, evladımı kaybetmiş gibi hissettim. Hayır bir markanın ses çıkışı ve desibeline alışınca diğerlerini yadırgıyor insan. Sanki uzun zamandır dinlediğin o müzik aynı müzik değil ! ;sanane;
|
Cevap: Kulaklık
Kullanmayı hiç sevmediğim, hatta uyuz olduğum alet denebilir.
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 04:09. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.