![]() |
|
Forum Denizi Tatlı Son Mesajcıları
Bilindik,sanılan bir şey değil,yaşamak lazım.
Forumun cengaver son mesajcılarından ,en çok da @Arthuil'den kapacağınız son mesaj heyecanını yaşatır. Adeta forumun en keyifli oyununa dönüşmüştür. Tabi yaşı büyük ablalar bazen alınganlık yapabilir,almak için tetikte de bekleyebilir:)) Ne olursa olsun en hareketli favori oyunumuzdur. Tatlı son mesajcılar yaratıcı diyaloglarından dolayı bu ismi almıştır:)) |
Cevap: Forum Denizi Tatlı Son Mesajcıları
;msn4; Her an pusudayım ona göre, gitti zannedersiniz ama gitmem.
|
Cevap: Forum Denizi Tatlı Son Mesajcıları
Arthuil ansızın çıkabilir,herkes uyur o uyumaz.:hıh:
Hayal kurmadan bir dalıverin,umutsuz da olmayın deriz:)) |
Cevap: Forum Denizi Tatlı Son Mesajcıları
Sadece burada oynamadığım oyundur. Vardır herşeyin bir hikayesi :)
|
Cevap: Forum Denizi Tatlı Son Mesajcıları
Buradakinin tadı başka. (:
|
Cevap: Forum Denizi Tatlı Son Mesajcıları
Yok ben sevmiyorum :)
|
Cevap: Forum Denizi Tatlı Son Mesajcıları
ooooo oooo oooo :D
|
Cevap: Forum Denizi Tatlı Son Mesajcıları
Oyun veya sondan ziyade Arthul'in o son mesajı alırkenki sabrı, takılmaları, nayır veremem dedirtiyor.
Adam hiç pes etmiyor. Bu oyunun favori farkı da demirbaş olması:) |
Cevap: Forum Denizi Tatlı Son Mesajcıları
Ne heyecanlıydı bu oyun bir zamanlar. Yönetiminde olduğum başka bir yerde sırf bende kalsın diye 1saatliğine koyunu kapatmayı düşünmüş olduğum doğrudur :)
|
Cevap: Forum Denizi Tatlı Son Mesajcıları
Bana çok saçma geliyor. Sevmiyorum fazla.
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 14:55. |
|
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.