![]() |
Panduf
Kış aylarının vazgeçilmez patiği. Ayakları sıcak tutar ve ponçik durur ayakta.
Yurtta kalmasam alırdım. Ama onun yerine çorabım var azıcık tüylü.p Try to see the good things.[emoji272] |
Cevap: Panduf
Hiç kullanmadım kullanmayıda düşünmüyorum :)
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 19:42. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.