ForumDenizi.Com
  • Sayfa 2 Toplam 3 Sayfadan
  • 1
  • 2
  • 3

ForumDenizi.Com (https://www.forumdenizi.com/)
-   ForumDenizi Sözlük (https://www.forumdenizi.com/forumdenizi-sozluk/)
-   -   Balık-ekmek (https://www.forumdenizi.com/forumdenizi-sozluk/1444-balik-ekmek.html)

Arthuil 30 March 2020 10:35

Cevap: Balık-ekmek
 
Alıntı:

Zeze Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 170816)
İlla yemek yapmak zorunda değilsin ki :D Kahvaltılık al dolaptan hemen şipşak yiyebilirsin :D

Şu sıralar kendimi eve kapattım. Kahvaltılık alıp onun temiz olup olmadığı konusunda kafa karışıklığı yaşayamam. :( Piskevit kemiriyorum her gün... Bu mikrop değil piskevitler öldürecek beni yakında...

Zeze 30 March 2020 10:50

Cevap: Balık-ekmek
 
Alıntı:

Arthuil Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 170821)
Şu sıralar kendimi eve kapattım. Kahvaltılık alıp onun temiz olup olmadığı konusunda kafa karışıklığı yaşayamam. :( Piskevit kemiriyorum her gün... Bu mikrop değil piskevitler öldürecek beni yakında...

Sende marketten kapalı kahvaltılık al onu da mı öğreticem :D

Arthuil 30 March 2020 11:32

Cevap: Balık-ekmek
 
Kapalısının dışında bakteri, virüs yaşamıyor mu ? Senin biyoloji hocanın ta ellerinden öpeyim :rolleyes:

Farkedmez 30 March 2020 11:42

Cevap: Balık-ekmek
 
Sevmiyorum..

Zeze 30 March 2020 11:54

Cevap: Balık-ekmek
 
Alıntı:

Arthuil Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 170823)
Kapalısının dışında bakteri, virüs yaşamıyor mu ? Senin biyoloji hocanın ta ellerinden öpeyim :rolleyes:

Silmek çok mu zor? Sonrasında ellerini yıkamak? :D
Pardon miskin olduğunu unutmuşum :rolleyes:

Arthuil 30 March 2020 12:04

Cevap: Balık-ekmek
 
Alıntı:

Zeze Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 170830)
Silmek çok mu zor? Sonrasında ellerini yıkamak? :D
Pardon miskin olduğunu unutmuşum :rolleyes:

Geçen ufak bir alışveriş yaptım. Her şey ambalajlı yani sıkıntı yok. Her gıdanın dış ambalajını alkolle temizledim. Sonra ne olur ne olmaz diye ambalajlarından ayırdım ayrı ayrı streçledim. Yine de acaaaabaa diyorum ara ara :p

Zeze 30 March 2020 12:06

Cevap: Balık-ekmek
 
Alıntı:

Arthuil Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 170840)
Geçen ufak bir alışveriş yaptım. Her şey ambalajlı yani sıkıntı yok. Her gıdanın dış ambalajını alkolle temizledim. Sonra ne olur ne olmaz diye ambalajlarından ayırdım ayrı ayrı streçledim. Yine de acaaaabaa diyorum ara ara :p

Ellerini yıkadın mı peki :D Yıkamadan streçlediysen, sıkıntı büyük ;sanane;

Arthuil 30 March 2020 12:15

Cevap: Balık-ekmek
 
Alıntı:

Zeze Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 170841)
Ellerini yıkadın mı peki :D Yıkamadan streçlediysen, sıkıntı büyük ;sanane;

Ya işte her gün 50 kere el yıkamaktan artık ellerim aşınacak, yeter yav !!! Bıktım ! Gidip virüse yakalanıp virüsü vücudumda boğasım geliyor :p Bu ne ya !

Zeze 30 March 2020 12:21

Cevap: Balık-ekmek
 
Alıntı:

Arthuil Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 170842)
Ya işte her gün 50 kere el yıkamaktan artık ellerim aşınacak, yeter yav !!! Bıktım ! Gidip virüse yakalanıp virüsü vücudumda boğasım geliyor :p Bu ne ya !

Eğer eve dışardan yabancı bir cisim ve insan girmiyorsa, evi de baştan sona temizlediysen, dakikada bir ellerini yıkamayabilirsin :D

Bu gidişle ülkede ki sular tükenecek ve yaz ayında, su kıtlığından ve kokuşmaktan hasta olacağız :nee:

Arthuil 30 March 2020 12:28

Cevap: Balık-ekmek
 
Alıntı:

Zeze Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 170844)
Eğer eve dışardan yabancı bir cisim ve insan girmiyorsa, evi de baştan sona temizlediysen, dakikada bir ellerini yıkamayabilirsin :D

Bu gidişle ülkede ki sular tükenecek ve yaz ayında, su kıtlığından ve kokuşmaktan hasta olacağız :nee:


Bu virüsü öyle ya da böyle kapacağız, ben biraz yiğitlenmeye başladım :p Tutun beni.


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 02:05.
  • Sayfa 2 Toplam 3 Sayfadan
  • 1
  • 2
  • 3

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.