Bu adam deniz kiyisinda bir masada yine yemek yiyordu. O an telefonu denize dusuyor. Bakiyor "aa dustu" diye, sonra hic istifini bozmadan yemeye devam ediyordu

.
Bu adam hep zihnimde boyle canlaniyor. Ve ne zaman aklima gelse gulerim. Adam da meslek aski var

.
"Ne zaman ki en sevdikleriniz yanıltır sizi, ne zaman ki birer birer düşürür herkes maskesini , ne zaman ki yalnızlıktaki o muhteşem gücü keşfedersiniz ,işte o zaman başlarsınız gerçekten yaşamaya." charles bukowski