![]() |
Sen kimsin ya ?
Reis'in sürekli kullandığı bir söz. Arada aklıma gelir :D
|
Cevap: Sen kimsin ya ?
kavga çıkartan söz :)
|
Cevap: Sen kimsin ya ?
Asıl sen kimsin lan...
|
Cevap: Sen kimsin ya ?
Kesinlikle diplomatik bir söylem değildir. (bkz: http://www.forumdenizi.com/forumdeni...21-bunlar.html)
|
Cevap: Sen kimsin ya ?
Başına 'Eyyy'' koymazsanız bi anlamı kalmaz. Eksik kalır. Tat vermez.
|
Cevap: Sen kimsin ya ?
Alıntı:
Oldu mu? :D |
Cevap: Sen kimsin ya ?
Alıntı:
Aynen reis böyle daha zevkli :D |
Cevap: Sen kimsin ya ?
Sonuna da Bay Kemal ekledik mi, tamamdir.
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 13:01. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.