ForumDenizi.Com

ForumDenizi.Com (https://www.forumdenizi.com/)
-   ForumDenizi Sözlük (https://www.forumdenizi.com/forumdenizi-sozluk/)
-   -   14 Şubat (https://www.forumdenizi.com/forumdenizi-sozluk/22522-14-subat.html)

Tomris 23 August 2019 01:35

14 Şubat
 
Sevgilisi olmayanların matem günü.

Regex 23 August 2019 01:39

Cevap: 14 Şubat
 
Sıradan bir gün. Satıcılar güzel para kırıyor, orası ayrı.

Melodram 23 August 2019 01:40

Cevap: 14 Şubat
 
Ekmeği bölüp de yemek varken, rezervasyonla güller içinde yemek ne saçma. Ekmek aynı ekmek :p
Kapitalist dünyanın minnoşçulukları.

Qasem 23 August 2019 02:21

Cevap: 14 Şubat
 
Öyle bir gün varmıymış :)
Ne için kim için.?

Ben kapitalist sermayenin bir kurbanı olmayı red ediyorum... :)

Ha birde 14 şubat sadece erkeklerin kadınları mutlu etmek için hediye aldığı gün olarak anabiliriz :)

Melodram 23 August 2019 02:22

Cevap: 14 Şubat
 
Alıntı:

Qasem Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 98023)
Öyle bir gün varmıymış :)
Ne için kim için.?

Ben kapitalist sermayenin bir kurbanı olmayı red ediyorum... :)

Ha birde 14 şubat sadece erkeklerin kadınları mutlu etmek için hediye aldığı gün olarak anabiliriz :)

Siz erkeklerde ne mağduru oynadınız ama yıllardır, kadınlarda alıyor korkmayın :p Karaca'da 3 al 2 öde falan oluyor çok avantajlı :D

rainbow6 23 August 2019 02:25

Cevap: 14 Şubat
 
14 Şubat günü şöyle bir sorun var. Genelde kadınlar bir şey bekler. İyi de teknik olarak kadın olarak sen de sevgilisin. Sen niye süpriz yapmıyorsun da hep karşıdan bekliyorsun. İşin ilişki yönü bu :D. Gerçi hediye alıp, almamayı bırakın, bu hediyeyi niye aldın veya niye bugün özel bir şey yapmadın diye ayrılan, kavga eden bile var. Direk radyasyon görmüş gibi kaçmak lazım öylelerinden :).


Ayrıca çoğu kişinin dediği gibi, kapitalist düzenin bir ürünü. Ne yani, 14 Şubat günü sevgili olarak gününde, diğer günler senin/sizin gününüz değil mi :).


not: anı yaşamak lazım. özel günlere takıntı yapmak boş iş.

Qasem 23 August 2019 02:29

Cevap: 14 Şubat
 
Alıntı:

Melodram Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 98029)


Siz erkeklerde ne mağduru oynadınız ama yıllardır, kadınlarda alıyor korkmayın [emoji14] Karaca'da 3 al 2 öde falan oluyor çok avantajlı :D

Ba ba ba ba itiraf diye buna denir :) kendinize / pardon bize alacağınız hediye yine size hizmet edeceği için onu hesiye kategorisine koymuyoruz :)

Abooo hem hesiye almayın hemde gün istediğiniz gibi geçmese fırça atın Allahtan reva mı

Qasem 23 August 2019 02:30

Cevap: 14 Şubat
 
Alıntı:

rainbow6 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 98031)
14 Şubat günü şöyle bir sorun var. Genelde kadınlar bir şey bekler. İyi de teknik olarak kadın olarak sen de sevgilisin. Sen niye süpriz yapmıyorsun da hep karşıdan bekliyorsun. İşin ilişki yönü bu :D. Gerçi hediye alıp, almamayı bırakın, bu hediyeyi niye aldın veya niye bugün özel bir şey yapmadın diye ayrılan, kavga eden bile var. Direk radyasyon görmüş gibi kaçmak lazım öylelerinden :).


Ayrıca çoğu kişinin dediği gibi, kapitalist düzenin bir ürünü. Ne yani, 14 Şubat günü sevgili olarak gününde, diğer günler senin/sizin gününüz değil mi :).


not: anı yaşamak lazım. özel günlere takıntı yapmak boş iş.

Canım bizi kollarına taktıkları cüzdan olarak gördükleri için doğaldır... :)

Anı yaşamayan yaşıyorum demesin...

Melodram 23 August 2019 02:33

Cevap: 14 Şubat
 
Alıntı:

Qasem Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 98035)
Ba ba ba ba itiraf diye buna denir :) kendinize / pardon bize alacağınız hediye yine size hizmet edeceği için onu hesiye kategorisine koymuyoruz :)

Abooo hem hesiye almayın hemde gün istediğiniz gibi geçmese fırça atın Allahtan reva mı

Karaca giyim markası olan yalnız, tencere tava almak için 14 Şubat'ı beklemeyiz :D

Kuzey 23 August 2019 02:37

Cevap: 14 Şubat
 
Hiç kutlamadım.

Qasem 23 August 2019 02:41

Cevap: 14 Şubat
 
Alıntı:

Melodram Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 98038)


Karaca giyim markası olan yalnız, tencere tava almak için 14 Şubat'ı beklemeyiz :D

Çevir kazı yanmasın :)
Hayırdır ortak giyilecek bişeymi alacan karacadan :)

Melodram 23 August 2019 02:45

Cevap: 14 Şubat
 
Alıntı:

Qasem Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 98046)
Çevir kazı yanmasın :)
Hayırdır ortak giyilecek bişeymi alacan karacadan :)

Erkek t-shirtlerini beğenirim ama Karaca'dakiler bana hitap eden tarzda değil, kazı çevirmiyorum kaza farklı açılardan bakmanı sağlıyorum ama dümdüz bakarım diyorsan yapacak bir şey yok, bu yaşa kadar gelmişsin biz değiştiremeyiz :p
Ortak bir şey almak için de 14 Şubat'ı beklemem bence ama neyse, muhalefetliğine gölge düşürmeyelim. :D

Qasem 23 August 2019 02:56

Cevap: 14 Şubat
 
Alıntı:

Melodram Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 98048)

Erkek t-shirtlerini beğenirim ama Karaca'dakiler bana hitap eden tarzda değil, kazı çevirmiyorum kaza farklı açılardan bakmanı sağlıyorum ama dümdüz bakarım diyorsan yapacak bir şey yok, bu yaşa kadar gelmişsin biz değiştiremeyiz [emoji14]
Ortak bir şey almak için de 14 Şubat'ı beklemem bence ama neyse, muhalefetliğine gölge düşürmeyelim. :D

Takılmayı muhaliflik olarak algıladığı yetmezmiş gibi birde laf sokmaya çalıştı... :)

Bence kaz çevirme tamda bu harekete uyuyor... Düm düz bakma lafı söyleyip kenara çekilme usulüdür :) lafı istediğin yöne evirme olaya farklı açılardan bakmak değildir :)
Bu yaştan sonra öğretecek değiliz sanırım...,

Melodram 23 August 2019 02:59

Cevap: 14 Şubat
 
Alıntı:

Qasem Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 98058)
Takılmayı muhaliflik olarak algıladığı yetmezmiş gibi birde laf sokmaya çalıştı... :)

Bence kaz çevirme tamda bu harekete uyuyor... Düm düz bakma lafı söyleyip kenara çekilme usulüdür :) lafı istediğin yöne evirme olaya farklı açılardan bakmak değildir :)
Bu yaştan sonra öğretecek değiliz sanırım...,

Ne zaman takıldığını kestiremiyoruz diyelim o zaman, konu açsana ''Melodram'ın kaz çevirirken laf sokma durumu'' :p
Yazdığım şey çok basitti ve takılmaydı evirip çevirip kaza bağladığın için uzadıkça uzadı.
Nice Karacaların olsun. Bir de anlamlı gülüş atayım :)

Qasem 23 August 2019 03:04

Cevap: 14 Şubat
 
Alıntı:

Melodram Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 98062)

Ne zaman takıldığını kestiremiyoruz diyelim o zaman, konu açsana ''Melodram'ın kaz çevirirken laf sokma durumu'' [emoji14]
Yazdığım şey çok basitti ve takılmaydı evirip çevirip kaza bağladığın için uzadıkça uzadı.
Nice Karacaların olsun. Bir de anlamlı gülüş atayım :)

Laf sokmaya çalıştığı elindr patladığı durum mu :)
Nasıl baktığını kestiremediğinden olabilir... :)
Bence aynaya bakman lazım...
Nice karacaların olmuş gibi...
Tebessüm bırakalım :)

Melodram 23 August 2019 03:06

Cevap: 14 Şubat
 
Alıntı:

Qasem Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 98066)
Laf sokmaya çalıştığı elindr patladığı durum mu :)
Nasıl baktığını kestiremediğinden olabilir... :)
Bence aynaya bakman lazım...
Nice karacaların olmuş gibi...
Tebessüm bırakalım :)

Öyle bir çabam olsaydı elimde patlamazdı merak etme, işimi sağlam yaparım sayın @Qasem, boşuna gerginlik yaratmayalım.
Teşekkürler, bizden de tebessüm. :)

Qasem 23 August 2019 03:09

Cevap: 14 Şubat
 
Alıntı:

Melodram Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 98067)


Öyle bir çabam olsaydı elimde patlamazdı merak etme, işimi sağlam yaparım sayın @Qasem, boşuna gerginlik yaratmayalım.
Teşekkürler, bizden de tebessüm. :)

İlk mesajdan gerginlik yaratma çabasında olduğunuzu görmüyorsanız diyecek bişey yok sayın @Melodram :)

Sağlamcı olmak yerine iyi niyetli olmanız kafi...
Saygılar :)


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 14:18.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.