![]() |
14 Şubat
Sevgilisi olmayanların matem günü.
|
Cevap: 14 Şubat
Sıradan bir gün. Satıcılar güzel para kırıyor, orası ayrı.
|
Cevap: 14 Şubat
Ekmeği bölüp de yemek varken, rezervasyonla güller içinde yemek ne saçma. Ekmek aynı ekmek :p
Kapitalist dünyanın minnoşçulukları. |
Cevap: 14 Şubat
Öyle bir gün varmıymış :)
Ne için kim için.? Ben kapitalist sermayenin bir kurbanı olmayı red ediyorum... :) Ha birde 14 şubat sadece erkeklerin kadınları mutlu etmek için hediye aldığı gün olarak anabiliriz :) |
Cevap: 14 Şubat
Alıntı:
|
Cevap: 14 Şubat
14 Şubat günü şöyle bir sorun var. Genelde kadınlar bir şey bekler. İyi de teknik olarak kadın olarak sen de sevgilisin. Sen niye süpriz yapmıyorsun da hep karşıdan bekliyorsun. İşin ilişki yönü bu :D. Gerçi hediye alıp, almamayı bırakın, bu hediyeyi niye aldın veya niye bugün özel bir şey yapmadın diye ayrılan, kavga eden bile var. Direk radyasyon görmüş gibi kaçmak lazım öylelerinden :).
Ayrıca çoğu kişinin dediği gibi, kapitalist düzenin bir ürünü. Ne yani, 14 Şubat günü sevgili olarak gününde, diğer günler senin/sizin gününüz değil mi :). not: anı yaşamak lazım. özel günlere takıntı yapmak boş iş. |
Cevap: 14 Şubat
Alıntı:
Abooo hem hesiye almayın hemde gün istediğiniz gibi geçmese fırça atın Allahtan reva mı |
Cevap: 14 Şubat
Alıntı:
Anı yaşamayan yaşıyorum demesin... |
Cevap: 14 Şubat
Alıntı:
|
Cevap: 14 Şubat
Hiç kutlamadım.
|
Cevap: 14 Şubat
Alıntı:
Hayırdır ortak giyilecek bişeymi alacan karacadan :) |
Cevap: 14 Şubat
Alıntı:
Ortak bir şey almak için de 14 Şubat'ı beklemem bence ama neyse, muhalefetliğine gölge düşürmeyelim. :D |
Cevap: 14 Şubat
Alıntı:
Bence kaz çevirme tamda bu harekete uyuyor... Düm düz bakma lafı söyleyip kenara çekilme usulüdür :) lafı istediğin yöne evirme olaya farklı açılardan bakmak değildir :) Bu yaştan sonra öğretecek değiliz sanırım..., |
Cevap: 14 Şubat
Alıntı:
Yazdığım şey çok basitti ve takılmaydı evirip çevirip kaza bağladığın için uzadıkça uzadı. Nice Karacaların olsun. Bir de anlamlı gülüş atayım :) |
Cevap: 14 Şubat
Alıntı:
Nasıl baktığını kestiremediğinden olabilir... :) Bence aynaya bakman lazım... Nice karacaların olmuş gibi... Tebessüm bırakalım :) |
Cevap: 14 Şubat
Alıntı:
Teşekkürler, bizden de tebessüm. :) |
Cevap: 14 Şubat
Alıntı:
Sağlamcı olmak yerine iyi niyetli olmanız kafi... Saygılar :) |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 14:18. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.