![]() |
Ekmek almaya gitmek
Çocukluğumdan beri sevmediğim iş.
|
Cevap: Ekmek almaya gitmek
Kim derdi ki bir gün gelecek, ekmek almaya bile gitmek zor olacak?
|
Cevap: Ekmek almaya gitmek
Ekmek almaya gitmekten nefret ederim, en sevmediğim iş gerçekten :D
Karantinanın en güzel yanı ekmekleri babamlar alıyor ahhaha |
Cevap: Ekmek almaya gitmek
Çocukken abim hiç gitmezdi. Hep beni gönderirlerdi.
Sınavım var diye yalan uydurur, ben gittikten sonra sokağa oynamaya giderdi :D Şimdi alışverişlere babam gidiyor :) |
Cevap: Ekmek almaya gitmek
Evde ekmek bitince günlük veya iki günde bir alınırdı. Şimdi ise (en azından biz) 5-6 ekmek alıp, dondurucuya atıyoruz ki, ortalama 1 hafta çıkmayalım diye.
|
Cevap: Ekmek almaya gitmek
Şu günlerde genelde ben alırım bizim oturduğumuz binanın girişi büyük market o nedenle zor olmuyor
|
Cevap: Ekmek almaya gitmek
Ekmek almaya gidip almadan gelmek mi <<<
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 11:42. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.