![]() |
Eğitim Sistemi
Türkiye'de sürekli değişen, oturtulamayan sistemdir. Bildiğim kadarıyla Türkiye'de son 16-17 yıldır kimse eğitime başladığı müfredat ile mezun olamamış.
|
Cevap: Eğitim Sistemi
Bukalemun gibi...
|
Cevap: Eğitim Sistemi
Var mı kaldimi nerede
|
Cevap: Eğitim Sistemi
AKP ile 17 yil icinde 17 kez degisen sistemdir.
Mesela ben egitim sistemini bozmak istesem, gelecek nesillerin egitimsiz olmasini istesem, her ay egitim sistemini degistirirdim!! :)))). Ama gelecek nesiller yetistirmek istesem, muasir bir medeniyet yaratmak istesem koklu bir sistem kurar, halk evleri, koy enstituleri, koylerde gezici okul ve kutuphane kurardim; evet aynen ATATURK gibi. Mesela 70'li yillarda ilkokul cocuklari ile roportaj var. O zamanki ilkokul cococuklarinin diksiyonu, Turkce kullanimi, zekasi ve mantigi; simdiki bir cok universite mezunundan fersah fersah ileride. Ne kadar ironik ve hazin oyle degil mi ?. Bu 60 yil onceki koy enstitu karnesi. Inanilmaz di mi. Derslere bakin. http://odatv.com/images/resimler/C3xWvMIWcAA4f8-.jpg Bu da dedigim, 40 sene onceki ilkokul ogrenciler. Https://www.youtube.com/watch?v=hsbZWd18Npw SANIRSAM GECMISE DONUNCE GELECE GIDEN TEK ULKEYIZ!!!!!!. |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 18:19. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.