![]() |
Hamile eşi aldatmak
Duygusal anlamda en hassas olunan dönemde eşine bunu yapan ahlak yoksunu erkeklerin icraati.:)
|
Cevap: Hamile eşi aldatmak
Nefis hakimiyeti olmayan , hayatını bel altına bağlamış insan musvettesi .
|
Cevap: Hamile eşi aldatmak
" Daha kötü ne olabilir ki ? " cümlesine " ahanda bu olabilir " yanıtı olabilecek durum. Aldatılan kadınların çoğu bu dönemde aldatılıyormuş.
|
Cevap: Hamile eşi aldatmak
Bu başlık altına küfür serbest demek isterdim. Kansızlıktır...
|
Cevap: Hamile eşi aldatmak
Daha ağır konuşurum ama tutayım kendimi ..
Karaktersizliğin dibi . |
Cevap: Hamile eşi aldatmak
Eşine değer vermiyordur
|
Cevap: Hamile eşi aldatmak
neyse
|
Cevap: Hamile eşi aldatmak
Hiçbir dönemde affı ve farkı yoktur.
|
Cevap: Hamile eşi aldatmak
Ülkemdeki türk erkeklerinin coğunun içindeki duygu durum bozukluğu.
Yapabilenleri de var, yapamayip içinde kalani da. Ama yapilan arastirmalarda erkekler daha cok hamilelik dönemlerinde ve devamında annenin bebege sut verdigi dönemde gerçekleştiğini belirlemişler. Genellersek, uyum iliskisi azalan evliliklerde ve evlilik bagindaki derinligin yitirildigi esnada görülen bir durum da diyebiliriz. Yani bu durum devam ettiginde ise olan cocuğa olur. Yardim almak faydali olacaktir. |
Cevap: Hamile eşi aldatmak
Hamilelik döneminde kadınlar daha fazla duygusal oluyorlar. Hem karşıdan her anlamda anlayış bekliyorlar.
Erkeklerde çevrelerinde kilerle kıyaslıyor birazda. Şöyle her hamile kadın aslında aynı değildir. Her kadın hamileliği farklı geçirir. Kimisi daha ağır bulantılarla geçirirken kimisi hiçbir şey hissetmez. Kimisi her yediğinden tiksinir. Kimisi de düşük riskinden dolayı çok kıpırdayamaz. Yani her kadın aynı şekilde yaşamaz hamileliği. Türk erkekleri de geneli değil ama belli bir kısmı her işi kadından beklediği için ve yukarıda bahsettiğim durumlar yüzündende kadınlar hamilelik döneminde her işe yetemediklerinde eşler arasında anlaşmazlıklar yaşanıyor. Bazı erkekler her şeyi ayağına beklediğinden eşlerine anlayış göstermeyebiliyorlar. Buna eşlerin hamilelik dönemindeki ilişkileri de dahil. Hal böyle olunca da ya boşanma yada aldatmalar vuku buluyor. Elbette her şey toz pembe Türk dizilerinde ki gibi canım cicim olmaz. Ama sadece 9 ay sabretmek zor mu? Hadi eşini düşünmüyorsun çocuğunu da mı düşünmüyorsun? |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 16:52. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.