ForumDenizi.Com
  • Sayfa 1 Toplam 3 Sayfadan
  • 1
  • 2
  • 3

ForumDenizi.Com (https://www.forumdenizi.com/)
-   ForumDenizi Sözlük (https://www.forumdenizi.com/forumdenizi-sozluk/)
-   -   Çaya Bisküvi Batırmak (https://www.forumdenizi.com/forumdenizi-sozluk/45237-caya-biskuvi-batirmak.html)

Zeze 25 February 2020 21:50

Çaya Bisküvi Batırmak
 
Bir çok kişinin sevdiği ama benim sevmediğim tadım şekli diyebilirim.
Bisküviyi tam batırırken zaten yarısı çayın içine düşüyor. Bana göre çayın tüm tadı ve görüntüsü bozuluyor :)
Ne gerek var ha düştü düşecek diye telaşa kapılmaya sakin sakin çayı yudumlamak varken :)

https://i.imgyukle.com/2020/02/25/n1hDmG.gif

Jön TüRk 25 February 2020 21:52

Cevap: Çaya Bisküvi Batırmak
 
Bisküvideki animasyon çok iyi (:

Zeze 25 February 2020 21:58

Cevap: Çaya Bisküvi Batırmak
 
Alıntı:

Jön TüRk Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 156815)
Bisküvideki animasyon çok iyi (:

Resmi internette buldum. Kim yapmışsa güzel yapmış :)

Farkedmez 04 March 2020 12:32

Cevap: Çaya Bisküvi Batırmak
 
Süte bandırmayı seviyorum çayda sevemedim ;sanane;

Neoma 04 March 2020 12:49

Cevap: Çaya Bisküvi Batırmak
 
Alıntı:

Zeze Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 156821)
Resmi internette buldum. Kim yapmışsa güzel yapmış :)

Alıntı:

Rorschach Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 159876)
Süte bandırmayı seviyorum çayda sevemedim ;sanane;

@Zeze duydun mu burada bir bebek var cicibebe tavsiye ediyorum ilk omce cicibebeyi koy sonra sütü bolca ye @Rorschach :D

Farkedmez 04 March 2020 12:53

Cevap: Çaya Bisküvi Batırmak
 
Alıntı:

Hesnâ Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 159883)
@Zeze duydun mu burada bir bebek var cicibebe tavsiye ediyorum ilk omce cicibebeyi koy sonra sütü bolca ye @Rorschach :D

askerde cicibebe yiyen de vardı adfasfasfda ben burçak severim :nee:

Zeze 04 March 2020 12:53

Cevap: Çaya Bisküvi Batırmak
 
Alıntı:

Hesnâ Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 159883)
@Zeze duydun mu burada bir bebek var cicibebe tavsiye ediyorum ilk omce cicibebeyi koy sonra sütü bolca ye @Rorschach :D

Ayrıca bu akşam bahsi geçmişken yapsın :D

Neoma 04 March 2020 12:54

Cevap: Çaya Bisküvi Batırmak
 
Alıntı:

Rorschach Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 159886)


askerde cicibebe yiyen de vardı adfasfasfda ben burçak severim :nee:

Alıntı:

Zeze Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 159887)
Ayrıca bu akşam bahsi geçmişken yapsın :D

Bu aksam yerken resim cekde at görelim sen bizi kendine dogru fıseklıon ;dis;;dis;

Farkedmez 04 March 2020 12:55

Cevap: Çaya Bisküvi Batırmak
 
Alıntı:

Hesnâ Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 159889)
Bu aksam yerken resim cekde at görelim sen bizi kendine dogru fıseklıon ;dis;;dis;

severim dedim sürekli yaparım demedim :D

Neoma 04 March 2020 12:57

Cevap: Çaya Bisküvi Batırmak
 
Alıntı:

Rorschach Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 159891)


severim dedim sürekli yaparım demedim :D

Utanma utanma biz bizeyız @Zeze birlikteyiz resim bekliyoruz mutlaka ha severim ha yerim ne fark eder ;ahah;


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 02:52.
  • Sayfa 1 Toplam 3 Sayfadan
  • 1
  • 2
  • 3

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.