![]() |
Çaya Bisküvi Batırmak
Bir çok kişinin sevdiği ama benim sevmediğim tadım şekli diyebilirim. Bisküviyi tam batırırken zaten yarısı çayın içine düşüyor. Bana göre çayın tüm tadı ve görüntüsü bozuluyor :) Ne gerek var ha düştü düşecek diye telaşa kapılmaya sakin sakin çayı yudumlamak varken :) https://i.imgyukle.com/2020/02/25/n1hDmG.gif |
Cevap: Çaya Bisküvi Batırmak
Bisküvideki animasyon çok iyi (:
|
Cevap: Çaya Bisküvi Batırmak
Alıntı:
|
Cevap: Çaya Bisküvi Batırmak
Süte bandırmayı seviyorum çayda sevemedim ;sanane;
|
Cevap: Çaya Bisküvi Batırmak
Alıntı:
Alıntı:
|
Cevap: Çaya Bisküvi Batırmak
|
Cevap: Çaya Bisküvi Batırmak
|
Cevap: Çaya Bisküvi Batırmak
Alıntı:
Alıntı:
|
Cevap: Çaya Bisküvi Batırmak
Alıntı:
|
Cevap: Çaya Bisküvi Batırmak
Alıntı:
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 02:52. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.