![]() |
|
Cevap: R10
Nedir bu acep ,dedim baktım cikiyorum.
|
Cevap: R10
Üyeliği açılmış ama şöyle bir şey isteyen site;
"Resimdeki görsel gibi kağıt üzerinde el yazınız ile belirtilen bugünün tarihi ile R10.net yazısı ve yüzünüzün net gözüktüğü öz çekim (selfie) fotoğrafı yükleyiniz. " Neyin kafasını yaşıyorlar çok merak ediyorum :). |
Cevap: R10
@Regex'in davetiyesiyle üye olabildiğim platform...
|
Cevap: R10
Alıntı:
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 21:15. |
|
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.