ForumDenizi.Com
  • Sayfa 2 Toplam 3 Sayfadan
  • 1
  • 2
  • 3

ForumDenizi.Com (https://www.forumdenizi.com/)
-   ForumDenizi Sözlük (https://www.forumdenizi.com/forumdenizi-sozluk/)
-   -   Yarasa Çorbası (https://www.forumdenizi.com/forumdenizi-sozluk/49266-yarasa-corbasi.html)

Zeze 25 March 2020 11:07

Cevap: Yarasa Çorbası
 
Alıntı:

Oğuzhan Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 169243)


Bir gün yapar sanada ikram ederim ;msn;


Yok ben almayayım, sana afiyet olsun ;kıskıs;

Juliet 27 March 2020 16:01

Cevap: Yarasa Çorbası
 
Ay siz bunların pazarını görün birde felaket ya çok pis tiksiniyorum ya.

rainbow6 27 March 2020 16:30

Cevap: Yarasa Çorbası
 
Bir ara kuş gribi vardı. O zamanda kanatlı hayvanlar yok ediliyordu. Yani o zaman birisi tavuk çorbası içse idi, aynı tepkiyi verebilirdik.

Kim bilir belki de yarın başka bir virüs kavurmadan çıkacak :D.

Gerçi bilimsel olarak bir çok hayvanı yemenin sakıncalı olduğu bilinen bir gerçek. Çinliler bilime meydan okuyor :D :D.

Deniz 27 March 2020 16:35

Cevap: Yarasa Çorbası
 
Bol bol için .

Gamer Queen 27 March 2020 16:36

Cevap: Yarasa Çorbası
 
Şu dayının haklı isyanı. Herkesin ağzından bu cümlelerin benzerinin çıktığını söyleyebilirim ama ispatlayamam. :D
https://twitter.com/adnanbyk61/statu...29696316518401

Zeze 27 March 2020 16:50

Cevap: Yarasa Çorbası
 
Alıntı:

Aife Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 169921)
Şu dayının haklı isyanı. Herkesin ağzından bu cümlelerin benzerinin çıktığını söyleyebilirim ama ispatlayamam. :D
https://twitter.com/adnanbyk61/statu...29696316518401

Ben sadece pis boğazlar diyorum :D

Gamer Queen 27 March 2020 17:14

Cevap: Yarasa Çorbası
 
Alıntı:

Zeze Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 169937)
Ben sadece pis boğazlar diyorum :D

Benim ağzım bozuk maalesef. ;utandm;

Renksiz 27 March 2020 17:49

Cevap: Yarasa Çorbası
 
Olsa da yesek @Oğuzhan @Regex :D

Regex 27 March 2020 17:55

Cevap: Yarasa Çorbası
 
Alıntı:

Renksiz Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 169948)
Olsa da yesek @Oğuzhan @Regex :D

@Mango corona için aşı bulursa düşünebilirim, şimdilik size afiyet olsun. :D

Deniz 27 March 2020 18:05

Cevap: Yarasa Çorbası
 
Alıntı:

Regex Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 169949)
@Mango corona için aşı bulursa düşünebilirim, şimdilik size afiyet olsun. :D

Lütfen reca ederiz ,istirham ederiz patron efendi , olanları etiketleyiniz : ddd
Bknz ; kıskandı


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 02:04.
  • Sayfa 2 Toplam 3 Sayfadan
  • 1
  • 2
  • 3

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.