Bencillik.
Aman ne olcak yavv diyorlar. Bakın yasaklar geliyor. O kadar kendi iradesini kullanamayan var ki yasak ile oturun evde deniliyor. Gerçekten yazık değil mi ya? Mecbur olanlara lafım yok tabii.
#kadınaşiddetehayır
#hayvanyasasıhemen
#hayvanyasasıhemen
O kadar kahve içtik hatrı kalmadı.

3Beğeni(ler)






Hybrid-Şeklinde