Bencillik.
Aman ne olcak yavv diyorlar. Bakın yasaklar geliyor. O kadar kendi iradesini kullanamayan var ki yasak ile oturun evde deniliyor. Gerçekten yazık değil mi ya? Mecbur olanlara lafım yok tabii.