![]() |
Ercüment Ovalı
https://media-cdn.t24.com.tr/media/l...fgdfdfgdfg.jpg Prof. Dr. Ercüment Ovalı,koronavirüs aşısı için çalışmalara başladı. Ekibiyle birlikte 45 gün karantina altında çalışacağını duyuran Ovalı, risk nedeniyle bir hafta boyunca da tek başına çalışacak. Plazma tedavisi için ter döken,teyite muhtaç bir bilgi olmakla beraber ümraniye davası mağdurlarından olan hocamız.Allah yardımcınız olsun. https://www.youtube.com/watch?v=vi4k0lmob80 |
Cevap: Ercüment Ovalı
https://i1.haber7.net//haber/haber7/...73709_6712.jpg
23 nisandaki asıl tezinizi merakla beliyorum. Allah yardımcınız olsun. |
Cevap: Ercüment Ovalı
Tam bir şovmen. 23 Nisan vurgusu ile de bunu belli ediyor zaten. Kaldı ki kendisine ve bilime saygısı olan birisi şunu demez ""lab'a kapaniyorum beni unutun" :).
Önce aşı dedi, şimdide ilaç yae demeye başladı. Hayır 22 Nisan değil de niye 23 Nisan. Arkadaş telefon lansmanı mı yapıyorsun da 23 Nisan diyorsun. Dünyada böylesi bir ilaç/aşı için kimse gün vermez/veremez. Bunun testleri, deneyleri, yan etkilerini araştırma süreci vardır. (Ki 1 ayda da bunları yapman imkansızdır.) Ayrıca dornaz alfa dediği zaten bir çok ülke tarafından kullanılan bir yöntem. İlacı bile var halihazırda. https://i.ibb.co/T87KrPF/0wznq9ys.jpg ++ 23 Nisan diye şov yapıp, şu makale çıkınca, gece apar topar twit atmış kişidir :). |
Cevap: Ercüment Ovalı
NE diyorsak o!! :) ;);)
Prof. Dr. Çağhan Kızıl Alıntı:
Sağlık Bakanı Koca Alıntı:
|
Cevap: Ercüment Ovalı
|
Cevap: Ercüment Ovalı
Adam kendi kendini rezil etti.
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 03:05. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.