![]() |
Hayvan beslemek
Kesinlikle ve kesinlikle terapi
İyiki bir kedim varmış diyorum özellikle şu günlerde |
Cevap: Hayvan beslemek
Benimde iki tane muhabbet kuşum var :) İyi ki varlar diyorum :)
|
Cevap: Hayvan beslemek
Zevkliydi..
Bir ara Sultan papağanımız vardı Osman koymuştuk adını. Ah ah. |
Cevap: Hayvan beslemek
Çocukluğumda çok kedi besledim. Hali hazırda 2 muhabbet kuşum 1 köpeğim var. Hayvan besleyin arkadaşlar, çok farklı bir duygu :)
|
Cevap: Hayvan beslemek
Evet kesinlikle terapi iyi ki varlar (:
|
Cevap: Hayvan beslemek
Eskiden çok beslerdim. Balığım, kuşum, civcivim, su kaplumbağam vardı. Yanımda ölünce üzülüyorum, insan alışıyor. O yüzden artık beslemiyorum :(
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 19:43. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.