ForumDenizi.Com

ForumDenizi.Com (https://www.forumdenizi.com/)
-   ForumDenizi Sözlük (https://www.forumdenizi.com/forumdenizi-sozluk/)
-   -   Hayvan beslemek (https://www.forumdenizi.com/forumdenizi-sozluk/51936-hayvan-beslemek.html)

Mango 08 May 2020 21:39

Hayvan beslemek
 
Kesinlikle ve kesinlikle terapi
İyiki bir kedim varmış diyorum özellikle şu günlerde

Zeze 08 May 2020 21:45

Cevap: Hayvan beslemek
 
Benimde iki tane muhabbet kuşum var :) İyi ki varlar diyorum :)

Farkedmez 08 May 2020 22:06

Cevap: Hayvan beslemek
 
Zevkliydi..
Bir ara Sultan papağanımız vardı Osman koymuştuk adını. Ah ah.

Renksiz 10 May 2020 22:56

Cevap: Hayvan beslemek
 
Çocukluğumda çok kedi besledim. Hali hazırda 2 muhabbet kuşum 1 köpeğim var. Hayvan besleyin arkadaşlar, çok farklı bir duygu :)

Eylül 12 May 2020 11:46

Cevap: Hayvan beslemek
 
Evet kesinlikle terapi iyi ki varlar (:

Papatya 12 May 2020 17:54

Cevap: Hayvan beslemek
 
Eskiden çok beslerdim. Balığım, kuşum, civcivim, su kaplumbağam vardı. Yanımda ölünce üzülüyorum, insan alışıyor. O yüzden artık beslemiyorum :(


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 19:43.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.