ForumDenizi.Com

ForumDenizi.Com (https://www.forumdenizi.com/)
-   ForumDenizi Sözlük (https://www.forumdenizi.com/forumdenizi-sozluk/)
-   -   Uçakta business'da gitmek (https://www.forumdenizi.com/forumdenizi-sozluk/52198-ucakta-businessda-gitmek.html)

Farkedmez 11 May 2020 22:09

Uçakta business'da gitmek
 
Para var huzur var.

Kuzey 11 May 2020 22:12

Cevap: Uçakta business'da gitmek
 
Parayı veren düdüğü çalar:D

Mango 11 May 2020 22:16

Cevap: Uçakta business'da gitmek
 
Çok bi haltı yok ya, ekstra meyve suyu içiyonuz :D

Farkedmez 11 May 2020 22:17

Cevap: Uçakta business'da gitmek
 
Alıntı:

Mango Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 195848)
Çok bi haltı yok ya, ekstra meyve suyu içiyonuz :D

binenler kendini belli etti :D

Kuzey 11 May 2020 22:18

Cevap: Uçakta business'da gitmek
 
Kanka yazınlarımızın hepsi İrem için geçerliymiş bunu gördük:D

Mango 11 May 2020 22:23

Cevap: Uçakta business'da gitmek
 
Zenginlik başa bela arkadaşlar.
Kusura bakmayın sjsjsj

Zeze 11 May 2020 22:27

Cevap: Uçakta business'da gitmek
 
Uçağa hiç binmemiş biri olarak bunu es geçiyorum. Ama yükseklik korkuma rağmen bunu deneyeceğim. Umarım o gün türbülansa girmez :D Ben can derdinde olacağım için, içecekmiş businesmış pek alakadar olacağımı sanmıyorum :)

Kuzey 11 May 2020 22:29

Cevap: Uçakta business'da gitmek
 
Alıntı:

Zeze Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 195864)
Uçağa hiç binmemiş biri olarak bunu es geçiyorum. Ama yükseklik korkuma rağmen bunu deneyeceğim. Umarım o gün türbülansa girmez :D Ben can derdinde olacağım için, içecekmiş businesmış pek alakadar olacağımı sanmıyorum :)

Sana şu kadar söyleyeyim 1 kere binince, evden ise giderken bile uçakla gitmek isteyeceksin o kadar güzel bir şey:)
Ama senden bu sans varken rötar yapar :D:asd:

Zeze 11 May 2020 22:31

Cevap: Uçakta business'da gitmek
 
Alıntı:

Kuzey Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 195866)
Sana şu kadar söyleyeyim 1 kere binince, evden ise giderken bile uçakla gitmek isteyeceksin o kadar güzel bir şey:)
Ama senden bu sans varken rötar yapar :D:asd:

Bunu yazacaktım da yazmadım evet bende şans yok. Rötar yapsa yine iyi. Türbülansa kesin girer :)

Kuzey 11 May 2020 22:35

Cevap: Uçakta business'da gitmek
 
Alıntı:

Zeze Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 195870)
Bunu yazacaktım da yazmadım evet bende şans yok. Rötar yapsa yine iyi. Türbülansa kesin girer :)

Bence sen böyle düşünürsen kesin girer bende ilk bindiğimde korkardım hatta uçak kalkarken ayakların yerden kesiliyor korkuyosun sonra çok zevkli sen yinede kışın uçuş yapma :)


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 12:18.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.