![]() |
Particilik
Devletin bekasını düşünmezler..Sadece tuttukları parti hep doğruyu yapar..Aksini anlatsanız derler ki "siz sürekli yapıyorsunuz bizde bir kere çıktı ne oldu yani" Maalesef iktidarında da muhalefetlerinde de durum böyle.
|
Cevap: Particilik
Al birini vur diğerine durumudur.Taraflar açık aramaktan doğruyu ve yapılması gerekenleri göremezler.
|
Cevap: Particilik
Maalesef ülkemizde takım tutar gibi parti tutuluyor insan yanlışa yanlış diyebilmeli ilahi bir durummuş gibi mutlak itaat olmamalı.. doğruyu savunabilmeli ama maalesef beceremiyoruz belki de bu sebepten ilerleyemiyoruz..
|
Cevap: Particilik
Reddedildi
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 04:16. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.