![]() |
Arkadaşını paylaşamamak
Ben paylaşamıyorum,ben benim olan hiçbişeyi paylaşamıyorum günahlarımı bile
|
Cevap: Arkadaşını paylaşamamak
Ben mesela @Başak'ı kimseyle paylaşmam ;maia;
|
Cevap: Arkadaşını paylaşamamak
|
Cevap: Arkadaşını paylaşamamak
|
Cevap: Arkadaşını paylaşamamak
Arkadaşlıklar, dostluklar paylaşmayla çoğalır...
Bilgi - İnanç - Eylem |
Cevap: Arkadaşını paylaşamamak
Alıntı:
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 04:03. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.