![]() |
Üstünde ne var
Konunun başka yöne çekildiği belli olan konuşma :D
|
Cevap: Üstünde ne var
Ya karikatür mükemmel sjssjsjjsjs
|
Cevap: Üstünde ne var
Karikatüre güldüm, Mahmuta kahkaha attım :D
|
Cevap: Üstünde ne var
Benim üstümde genelde Nazar oluyor
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 14:43. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.