![]() |
Vahşi Güzel
2000'li yıllarda haftaiçi her akşam 18:00 gibi başlardı. Okuldan geldiğimde ödevlerimi hızlıca yapıp hiç kaçırmadan izlerdim. Baya meşhur bir diziydi. Tüm oyuncular iyiydi ama Natalia Oreiro bana göre çok başarılıydı. Şu an tekrar verseler baştan sona kadar izlerim galiba :) Ne entrikalar vardı ama :D https://i.hizliresim.com/AtucsS.jpg |
Cevap: Vahşi Güzel
Çok severek izlerdim. Güzel diziydi ama :D
Bir de Rosalinda vardı.En çok bu iki diziyi sevmiştim. |
Cevap: Vahşi Güzel
Hiç izlemedim, sanırsam genelde kadınlar izliyordu :D
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 11:18. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.